Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Ilgtspējīgas uzņēmējdarbības ietekmes uz uzņēmumu konkurētspējas uzlabošanu Indijā novērtējums |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of the Impact of Sustainable Business Practices on Improving the Company`s Competitiveness in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
Recenzents |
asoc.prof. I.Judrupa |
Anotācija |
Nobela prēmijas ieguvējs Miltons Frīdmens 1970. gadā slaveni citēja “Uzņēmējdarbība ir bizness”, un viņš arī paziņoja, ka korporatīvā sociālā atbildība ir par tās peļņas palielināšanu. Biežāk galvenais biznesa mērķis tiek definēts kā akcionāru bagātības palielināšana. Lai arī vadības uzvedība var piekrist principam, jaunā laikmeta mantra ir kļuvusi par ieinteresēto personu (ne vienmēr finansiālu) apmierinātības palielināšanu, nevis tikai par akcionāru interešu virzīšanu. Biznesu apdraud arī dažādas ieinteresētās puses un spiediens. (valdības, piegādātāji, klienti utt.), uzņēmumi tiek mudināti arvien vairāk ieguldīt savos darbiniekos, aizsargāt vidi un godīgi un ētiski izturēties pret piegādātājiem, lai pieņemtu ilgtspējīgu praksi un politikas. Tādējādi šis darbs ir novērtējums par ilgtspējīgas uzņēmējdarbības prakses ietekmi uz uzņēmuma konkurences priekšrocībām. |
Atslēgas vārdi |
Ilgtspējība, ilgtspējīgs bizness, ieinteresētās personas, akcionāri, aprites ekonomika, Korporatīvā sociālā atbildība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Sustainability, sustainable business, stakeholders, shareholders, circular economy, corporate social responsibility |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.05.2020 16:54:01 |