Anotācija |
Anotācija
Bakalaura darba autors: Edgars Ivbulis Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docents, Dr. oec. Vladimirs Šatrevičs
Bakalaura darba temats: Pētījums par videospēļu izstrādes tirgus attīstības iespējām
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un pētījumu daļa, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 55 lpp., tajā iekļauti 11 attēli un 1 tabula. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 33 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: videospēļu industrijas situācija Latvijā uz doto brīdi ir viduvēja. Tā nepiedzīvo uzplaukumu, taču tai nedraud izzušana. Cilvēkiem Latvijā patīk spēlēt videospēles un viņi to dara bieži, taču cilvēki nevēlas tērēt naudu par videospēlēm. Cilvēki maz spēlē videospēles sociālajos tīklos, bet visvairāk iecienītais videospēļu žanrs ir stratēģijas videospēles. Cilvēki uzskata, ka videospēles ir labs brīvā laika pavadīšanas veids.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Dillow, C. (2011.). A Brief History of Video Games [skatīs tiešsaistē]; Hamari et al. (2016). Challenging games help students learn: An empirical study on engagement, flow and immersion in game-based learning. Computers in Human Behavior, Vol. 54, pp. 170-179; Smithsonian Institution (n.d.). The Father of the Video Game: The Ralph Baer Prototypes and Electronic Games [skatīts tiešsaistē]; Quwaider, M., Alabed, A., Duwairi, R. (2019). The Impact of Video Games on the Players Behaviors: A Survey. Procedia Computer Science, Vol 151, pp. 575-582; u.c. avoti. |