Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Inovācijas un uzņēmējdarbība |
Nosaukums |
"AS „Cesvaines piens” attīstības stratēģijas izstrāde" |
Nosaukums angļu valodā |
"Elaboration of Development Strategy for JSC "Cesvaines Piens" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
MBA M.Ozoliņš |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darba projekta daļas mērķis ir balstīts uz uzņēmuma nākotnes attīstības stratēģijas izstrādi, kas paredz uzņēmuma diversifikācijas stratēģijas izmantošanu jaunu realizācijas kanālu izveidošanai. Uzņēmums plāno uzsākt bioloģiskās lauksaimniecības piena pārstrādes produkta biezpiena ražošanu un realizāciju Zviedrijas vairumtirdzniecības tīklā. Pirmajā darba daļā autors apraksta un analizē šī brīža situāciju un izaicinājumus Latvijas piena pārstrādes tirgū, kā arī sniedz uzņēmuma AS Cesvaines Piens vājāk attīstīto un pilnveidojamo jomu raksturojumu. Ņemot vērā strauji mainīgo situāciju nozarē un Maģistra darba izstrādes laiku 2009. gadu, autors veic padziļinātu situācijas izpēti.
Otrajā darba daļā, balstoties uz Maģistra darbā rastajiem secinājumiem, uzņēmuma AS Cesvaines Piens nākotnes mērķiem un tā darbības aspektiem, autors sagatavo uzņēmuma nākotnes attīstības stratēģiju, veic ārējās un iekšējās vides novērtējumu, potenciālā realizācijas kanāla izvēles un bioloģiska produkta ražošanas pamatojumu priekšrocības pamatojumu pētījumu. Tiek sniegts detalizēts apraksts par piedāvātās stratēģijas specifiku, kā arī aprakstīti potenciālie ieguvumi un prasības uzņēmumam šo stratēģiju realizējot.
Trešajā darba daļā autors sagatavo nepieciešamās izmaiņas uzņēmuma struktūrā, veicamos pasākumus konkurētspējīgās priekšrocības radīšanai, izvērtē konkurences situāciju, izstrādā produkta iepakojumu un veic bioloģiski ražota biezpiena ražošanas projekta izdevumu, ieņēmumu un peļņas aprēķinu. |
Atslēgas vārdi |
Cesvaines piens, ražošana, attīstība, piena produkti, stratēģija, attīstība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Milk products, production, milk, strategy, development |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2011 13:27:33 |