Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Konkurences novērtēšana elektronisko sakaru pakalpojumu tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of Competition in the Market for Electronic Communications Services |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Normunds Balabka |
Recenzents |
Docente, Dr.oec. Rita Greitāne |
Anotācija |
Elektronisko sakaru pakalpojumi ieņem nozīmīgu lomu mūsu ikdienā. Elektronisko sakaru pakalpojumu attīstību un tās cenu lielā mērā nosaka pastāvošā konkurence starp tirgus dalībniekiem, kā arī elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēju vēlme investēt pakalpojumu attīstībā. Jo vairāk tirgus dalībnieki, jo plašāks pakalpojumu piedāvājums un zemākas pakalpojumu cenas, tomēr palielinoties tirgus dalībnieku skaitam pastāv arī lielāks risks, ka pakalpojumi varētu netikt nodrošināti atbilstošā kvalitātē. Vislielāko nozīmi ieņem mūsu ikdienā mobilo sakaru pakalpojumi, kuru tirgus dalībnieki ar vien vairāk savus pakalpojumus sāk piedāvāt komplektos ar citiem pakalpojumiem. |
Atslēgas vārdi |
Elektronisko sakaru pakalpojumi, Mobilo sakaru pakalpojumi, Reklāma, Konkurence, Tirgus analīze |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Electronic communications services, Advertisement, Market analysis Competiton, Mobile communication services |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.05.2020 17:17:39 |