Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Konkurences novērtēšana elektronisko sakaru pakalpojumu tirgū
Nosaukums angļu valodā Evaluation of Competition in the Market for Electronic Communications Services
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Normunds Balabka
Recenzents Docente, Dr.oec. Rita Greitāne
Anotācija Elektronisko sakaru pakalpojumi ieņem nozīmīgu lomu mūsu ikdienā. Elektronisko sakaru pakalpojumu attīstību un tās cenu lielā mērā nosaka pastāvošā konkurence starp tirgus dalībniekiem, kā arī elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēju vēlme investēt pakalpojumu attīstībā. Jo vairāk tirgus dalībnieki, jo plašāks pakalpojumu piedāvājums un zemākas pakalpojumu cenas, tomēr palielinoties tirgus dalībnieku skaitam pastāv arī lielāks risks, ka pakalpojumi varētu netikt nodrošināti atbilstošā kvalitātē. Vislielāko nozīmi ieņem mūsu ikdienā mobilo sakaru pakalpojumi, kuru tirgus dalībnieki ar vien vairāk savus pakalpojumus sāk piedāvāt komplektos ar citiem pakalpojumiem.
Atslēgas vārdi Elektronisko sakaru pakalpojumi, Mobilo sakaru pakalpojumi, Reklāma, Konkurence, Tirgus analīze
Atslēgas vārdi angļu valodā Electronic communications services, Advertisement, Market analysis Competiton, Mobile communication services
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 06.05.2020 17:17:39