Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Automatizētas lineārās televīzijas reklāmu paužu plānošanas sistēmas izstrāde
Nosaukums angļu valodā Development of an Automated System for Planning of Commercials in Linear TV
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Kārlis Jānis Ātrens
Recenzents S.Meijere
Anotācija AAMWA v2 izstrāde tika sākta 2019. gada janvārī un pirmā versija beta testēšanai tika laista klajā 2020. gada aprīlī. Tā tika izstrādāta, lai uzlabotu reklāmu plānošanas efektivitāti lineārajā televīzijā. Neraugoties uz to, ka televīzijai ir vislielākā tirgus daļa starp plašsaziņas līdzekļu kanāliem, pēdējo pāris gadu laikā digitālie mediji, kas piedāvā elastīgākus risinājumus aģentūrām un klientiem, ir ievērojami pieauguši. (Latvian advertising association, 2020) Kampaņu rezultātu atjaunināšana un ērta lietojamība ir galvenās priekšrocības aģentūrām un klientiem izmantojot AAMWA v2, savukārt raidorganizācijām lielākā priekšrocība ir automatizētai reklāmas izvietojumu rezervācijai, kas ievērojami ietaupa laika kampaņu sagatavošanai. AAMWA v2 tiek pozicionēta kā progresīva interneta tiešsaistes sistēma, kas tiek izmantota reklāmu plānošanai lineārajā televīzijā. Sistēma ļauj vienlaicīgi reālajā laikā strādāt gan raidorganizācijas lietotājiem, gan mediju aģentūrām/klientiem. Šobrīd nav neviena cita uzņēmuma, kas nodrošinātu tādu pašu funkcionalitātes klāstu kā AAMWA v2 interneta tiešsaistes sistēmā. Potenciālais AAMWA v2 tirgus ir ļoti daudzsološs, jo Eiropā ir vairāk nekā 100 raidorganizāciju un ieviešanas laiks ir salīdzonoši ātrs un par saprātīgu cenu. Tiek lēsts, ka AAMWA v2 varētu tikt ieviesta sešu mēnešu laikā un ieviešanas izmaksas būtu ap 13000EUR. Līdzīgi kā arī citi uzņēmumi, AAMWA v2 tiek piedāvāta pamatojoties uz Sistēmā kā Serviss līgumu pamata, kurā ir ietverta gan sistēmas licence, gan atbalsts. Pirmie sistēmas testi liecina, ka AAMWA v2 reklāmas izvietojjumu rezervēšana izmantojot automatizēto reklāmas klipu atlases funkciju ir par 15% efektīvāka nekā raidorganizāciju lietotāju manuāli rezervētās kampaņas. Tas var būtiski palielināt potenciālos ieņēmumus raidorganizācijai un nodrošināt klientiem augstākas kvalitātes kampaņas. Tajā pašā laikā, īpaši kampaņām, kuru periods ir garāks un tiek pasūtīts liels reitingu skaitu, automātiskā reklāmas klipu rezervēšana var būtiski ietaupīt plānošanas laiku. AAMWA v2 komandai ir pieredze gan interneta tiešsaisted sistēmas izstrādē, gan projektu vadībā. Projekts “AAMWA v1” tika veiksmīgi īstenots un ieviests dzīvē 2017. gadā vadošajai TV raidorganizācijai Latvijā – TV3 Latvia.
Atslēgas vārdi Televīzija, Reklāmu plānošana televīzijā
Atslēgas vārdi angļu valodā TV, Planning of Commercials in Linear TV
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 05.05.2020 23:36:52