Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Starptautiskās pārdošanas stratēģijas izstrāde uzņemumam "Fuel Europe"
Nosaukums angļu valodā Development of the International Sales Strategy for the Company "Fuel Europe"
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Andrejs Dzedons
Recenzents A.Koliškins
Anotācija Maģistra darba tēmas nosaukums ir “Starptautiskās pārdošanas stratēģijas izstrāde uzņēmumam Fuel Europe”. Darbs ir izstrādāts angļu valodā uz 134 lappusēm, tas sastāv no 7 nodaļām, 20 tabulām, 32 attēliem, 56 atsaucēm un 4 pielikumiem. Darba mērķis ir veikt uzņēmuma iekšējo analīzi, lai saprastu galvenos iemeslus uzņēmuma starptautisko pārdošanas apjomu samazinājumam, kā arī izstrādāt starptautiskās pārdošanas stratēģiju, kas ietver īstermiņa un ilgtermiņa rekomendāciju izstrādi uzņēmuma vadībai, ņemot vērā uzņēmuma darbības vidi, ārējās un iekšējās vides faktorus un uzņēmuma iekšējos procesus. Īstermiņa rekomendācijas ietver uzņēmuma iekšējo procesu sakārtošanu, savukārt ilgtermiņa rekomendācijas ietver uzņēmuma paplašināšanos Polijas tirgū. Uzņēmuma iekšēja un ārējai analīzei par pamatu tika izmantota profesionālā un akadēmiskā literatūra, zinātniskās publikācijas, statistikas dati, uzņēmuma iekšējā informācija un attiecīgo nodaļu vadītāju aptaujas. Darba izstrādāšanai tikai izmantotas vairākas metodes un teorijās kā PESTEL, Portera piecu spēku modelis, uzņēmuma resursu un iespēju, funkciju, struktūras un SVID analīze un tika apskatītas papildinošās nozares un stratēģiskās grupas.
Atslēgas vārdi Fuel Europe Stratēģija
Atslēgas vārdi angļu valodā Fuel Europe Strategy
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 05.05.2020 15:08:02