Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
PlayGineering potenciāla (iespēju) analīze ASV tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of the Potential for PlayGineering in the US Market |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
|
Anotācija |
Šī bakalaura darba nosaukums ir “PlayGineering potenciāla (iespēju) analīze ASV tirgū”. Šī darba ietvaros, informācija tika iegūta no internetā pieejamajām vietnēm, web grāmatām, un uzņēmuma PlayGineering systems sniegtajiem datiem. Uzņēmums PlayGineering systems ir automatziētu sporta kameru izplatītājs un ražotājs, kas nodrošina statistisku analīzi komandas sporta veidiem. Uzņēmums ir veiksmīgi performējis Eiropas un Āzijas tirgū, nodrošinot savus pakalpojumus, gan sporta komandām, gan sporta arēnām un stadioniem. Kompānija ir veiksmīgi piedalījusies dažādos starptautiskos projektos, pēdējais no tiem bija 2018 gadā, kad PlayGineering systems piedalījās pasaules čempionātā hokejā, kā spēlētāju statistikas sniedzējs, ripas izsekotājs un kā video tiesnesis atkārtojumiem.
Šajā pētījumā tika aptaujātas 94 lielākās ASV universitātes, cenšoties iegūt informāciju, vai šajās augstskolās tiek izmantoja sporta tehnoloģijas aprīkojums, kādām funkcijām šīs kameras tiek izmantotas, kāds ir apmierinātības līmenis ar šī brīža sporta tehnoloģijas aprīkojumu. Kā arī tika aptaujātas universitātes, kuras šobrīd neizmanto sporta tehnoloģijas pakalpojumus, cenšoties noskaidrot pirkšanas ietekmējošos faktorus un kādām funkcijām šāda veida kameras būtu nepieciešamas. Rezultāti tika apkopoti veidojot vizuālus grafikus, izmantojot statistiskas analīzes un vidējās vērtības. Pēc rezultātu apkopošanas tika noskaidrots, ka pašmāju uzņēmumi ieņem galveno lomu sporta tehnoloģiju tirgū. Galvenās prasības pēc funkcijām ir individuālo spēlētāju analīze, statistikas analīze un kopējā komandas efektivitātes noteikšana. Kā arī, galvenie pirkšana faktori izrādījās sporta tehnoloģijas funkcijas, cena, un klientu apkalpošana. Šis pētījums palīdzēja noskaidrot šī brīža situāciju ASV sporta tehnoloģiju tirgū, kā arī to, ka PlayGineering systems uzņēmuma piedāvātie produkti ir konkurētspējīgi Amerikas tirgū. |
Atslēgas vārdi |
Sporta tehnoloģijas, Automātiska uzskaite, kameras filmēšana, statistiskā analīze. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Sports technology, Automatic tracking, Camera tracking, Statistical analysis, competitor analysis, Emotional intelligence. |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.04.2020 18:02:03 |