Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Bioprodukta iepakojuma noformējuma analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Product Packaging Designs for Bio Products |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
|
Anotācija |
Darba nosaukums: Bioproduktu iepakojuma dizaina analīze
Zinātniskie vadītāji: Jānis Grēviņš, Ph.D., Kumar Agarwal, Justin Wesley Bancroft
Darba apjoms: 70.lpp., 22 bibliogrāfiskie nosaukumi, 3 pielikumi
Pētījums mērķis: izpētīt un analizēt bio produktu iepakojumu un izstrādāt piemērotu bio produktu iepakojumu.
Pētījuma bāze: patērētāji vecumā no 18 līdz 30 gadiem, kas atrodas Latvijā
Pētījuma teorētiskā un praktiskā nozīme: Pētniecības raksts nosaka produktu iepakojuma in dizaina elementus saistībā ar bio pārtikas produktiem. Šo element ietikme tiek pārbaudīta aptaujā un aprēķināta pēc respondent vidējās. Lai identificētu iesai’mojuma ietekmi uz pirkšanas lēmumu un secinātu, kurš iepakojuma veids ir vispiemērotākais bio partikas produktiem. Apkopti dati tak analīzeti, izmantojot korelācijas analīzi, lai noteiktu korelācijas stiprumu starp iepakojuma element variācijām, bio produktiem, dzīvesveidu un patērētāja ndemogrāfiju. Lai identificētu attiecības starp dotajiem mainīgajiem lielumiem, tika izmantota linrār;a regresijas metode. |
Atslēgas vārdi |
Produktu Iepakojumi, Bio Produkti, Iepakojuma Dizains, Vides Aprūpe, Ietekme uz Pirkumu |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Product Packaging, Bio Products, Packaging Design, Environmental Care, Impact on Purchase |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.04.2020 16:53:53 |