Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Starptautiski augoša uzņēmuma zīmola maiņas ietekme uz patērētāju uzskatiem. TET gadījuma izpēte |
Nosaukums angļu valodā |
Rebranding to Redefine Internationally Growing Company’s Identity:The Case of Tet |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba temats ir “Zīmola maiņas ietekme uz patērētāju uzskatiem: TET gadījuma izpēte”. Darba galvenais mērķis ir izpētīt un analizēt uzņēmuma Tet zīmola nomaiņas cēloņus, mērķus un rezultātus, tos analizējot no dažādām perspektīvām. Kā arī, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, izstrādāt ieteikumus uzņēmuma zīmola turpmākai attīstīšanai.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā padziļināti tiek izskaidrotas būtiskākās zīmola sastāvdaļas, to būtība, nozīme un veidošanas principi. Kā arī, tiek skaidroti zīmola nomaiņas principi, izskaidrojot biežākos cēloņus, mērķus un rezultātus. Galvenie informācijas avoti ir žurnāli, grāmatas un pētījumi, kas saistīti ar zīmolzinībām.
Darba pētnieciskā daļa sastāv no divām daļām – padziļināta intervija ar Tet uzņēmuma pārstāvjiem un Tet klientu aptaujas analīze. Iegūtie rezultāti liecina, ka uzņēmuma TET zīmola maiņa ir noritējusi veiksmīgi, pozitīvi ietekmējot uzņēmuma tēlu un klientu attieksmi pret uzņēmumu.
Bakalaura darbs sevī ietver 15 figūras un 2 pielikumus. Vizuālie materiāli paskaidro un papildina analīze daļā aprakstīto informāciju. |
Atslēgas vārdi |
Zīmols, zīmolzinības, zīmola veidošana, zīmola maiņa, rebrandings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brand, Rebranding, Brand Image, Brand Strategy, Perception, Logo |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.04.2020 08:25:35 |