Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Starptautiski augoša uzņēmuma zīmola maiņas ietekme uz patērētāju uzskatiem. TET gadījuma izpēte
Nosaukums angļu valodā Rebranding to Redefine Internationally Growing Company’s Identity:The Case of Tet
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Jānis Grēviņš
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba temats ir “Zīmola maiņas ietekme uz patērētāju uzskatiem: TET gadījuma izpēte”. Darba galvenais mērķis ir izpētīt un analizēt uzņēmuma Tet zīmola nomaiņas cēloņus, mērķus un rezultātus, tos analizējot no dažādām perspektīvām. Kā arī, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, izstrādāt ieteikumus uzņēmuma zīmola turpmākai attīstīšanai. Bakalaura darba teorētiskajā daļā padziļināti tiek izskaidrotas būtiskākās zīmola sastāvdaļas, to būtība, nozīme un veidošanas principi. Kā arī, tiek skaidroti zīmola nomaiņas principi, izskaidrojot biežākos cēloņus, mērķus un rezultātus. Galvenie informācijas avoti ir žurnāli, grāmatas un pētījumi, kas saistīti ar zīmolzinībām. Darba pētnieciskā daļa sastāv no divām daļām – padziļināta intervija ar Tet uzņēmuma pārstāvjiem un Tet klientu aptaujas analīze. Iegūtie rezultāti liecina, ka uzņēmuma TET zīmola maiņa ir noritējusi veiksmīgi, pozitīvi ietekmējot uzņēmuma tēlu un klientu attieksmi pret uzņēmumu. Bakalaura darbs sevī ietver 15 figūras un 2 pielikumus. Vizuālie materiāli paskaidro un papildina analīze daļā aprakstīto informāciju.
Atslēgas vārdi Zīmols, zīmolzinības, zīmola veidošana, zīmola maiņa, rebrandings
Atslēgas vārdi angļu valodā Brand, Rebranding, Brand Image, Brand Strategy, Perception, Logo
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 23.04.2020 08:25:35