Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Šķirotavas stacijas optimālā vilcienu kustības grafika sastādīšanas metodes izpēte un izstrāde dīkstāves laika minimizēšanai |
Nosaukums angļu valodā |
Research and development of optimal timetabling method for dwell time minimization at marshalling station |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Mihails Gorobecs |
Recenzents |
Sergejs Smirnovs Dr.sc.ing., asoc.prof. LU |
Anotācija |
Maģistra darbs ar projekta daļu „Šķirotavas stacijas optimālā vilcienu kustības grafika sastādīšanas metodes izpēte un izstrāde dīkstāves laika minimizēšanai ” „Dzelzceļa transporta inženieris” kvalifikācijas iegūšanai.
Darba autors Gaļina Podgaiska, projekta vadītājs Dr.sc.ing., asoc. prof. Mihails Gorobecs.
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt matemātisko modeli lai izveidotu optimizētu vilcienu kustības sarakstu iecirknī dīkstāves minimizēšanai.
Diplomdarbā tiek izskatīti iecirkņa caurlaidspējas un vilcienu kustības grafika darba parametru matemātiskais modelis. Izpētīta Šķirotavas un Rīga Pasažieru stacijas darba tehniskais un ekspluatācijas raksturojums. Aprēķināta vienceļa posma un divceļu posma caurlaidspēja. Sastādīti optimizācijas uzdevuma risināšanas varianti un sava starpā salīdzināti.
Maģistra darbs sastāv no 78 lapaspuses teksta, 6 tabulas, 14 attēlus, 9 pielikumi un 19 informācijas avotu nosaukumus. |
Atslēgas vārdi |
Matemātiska modele, grafiks, periods |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
mathematical model, schedule, period |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.01.2020 17:00:56 |