Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa transports
Nosaukums Šķirotavas stacijas optimālā vilcienu kustības grafika sastādīšanas metodes izpēte un izstrāde dīkstāves laika minimizēšanai
Nosaukums angļu valodā Research and development of optimal timetabling method for dwell time minimization at marshalling station
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs Mihails Gorobecs
Recenzents Sergejs Smirnovs Dr.sc.ing., asoc.prof. LU
Anotācija Maģistra darbs ar projekta daļu „Šķirotavas stacijas optimālā vilcienu kustības grafika sastādīšanas metodes izpēte un izstrāde dīkstāves laika minimizēšanai ” „Dzelzceļa transporta inženieris” kvalifikācijas iegūšanai. Darba autors Gaļina Podgaiska, projekta vadītājs Dr.sc.ing., asoc. prof. Mihails Gorobecs. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt matemātisko modeli lai izveidotu optimizētu vilcienu kustības sarakstu iecirknī dīkstāves minimizēšanai. Diplomdarbā tiek izskatīti iecirkņa caurlaidspējas un vilcienu kustības grafika darba parametru matemātiskais modelis. Izpētīta Šķirotavas un Rīga Pasažieru stacijas darba tehniskais un ekspluatācijas raksturojums. Aprēķināta vienceļa posma un divceļu posma caurlaidspēja. Sastādīti optimizācijas uzdevuma risināšanas varianti un sava starpā salīdzināti. Maģistra darbs sastāv no 78 lapaspuses teksta, 6 tabulas, 14 attēlus, 9 pielikumi un 19 informācijas avotu nosaukumus.
Atslēgas vārdi Matemātiska modele, grafiks, periods
Atslēgas vārdi angļu valodā mathematical model, schedule, period
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 18.01.2020 17:00:56