Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Aviācijas transports |
Nosaukums |
Iekšdedzes dzinēja ar mainīgu tilpumu sadegšanas kameras izstrāde. |
Nosaukums angļu valodā |
Designing a combustion chamber for the internal combustion engine with variable capacity. |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Profesors, Dr.habil.sc.ing. Muharbijs Banovs |
Recenzents |
Docents, Dr.sc.ing. Māris Hauka |
Anotācija |
Šajā bakalaura darbā es iegādājos mainīga tilpuma sadedzināšanas eipīna sadegšanas kameru
un salīdzināju to ar divtaktu un četrtaktu motoriem. Šādiem dzinējam degvielas ekonomijai
nav nepieciešams pievienot eļļu vai smērvielu kā tas vajadzīgs citiem motoriem. Šis dzinējs
izmanto vienu un to pašu degvielu kā divtaktu vai četrtaktu motori, taču jaudas daudzums ir
krietni lielāks. Šo motoru var izmantot automašīnām, motocikliem un mazām lidmašīnām.
Visbiežāk cilvēki uzskata ceļošanu ar lielajām aviokompāniju lidmašīnām kā efektīvāko
ceļošanas veidu, taču patiesībā ceļošanai ar mazām lidmašīnām ir daudz vairāk priekšrocību.
Piemēram, ja jūs lidojat no punkta A uz punktu B, jums nāksies pavadīt divas vai pat trīsstundas
lidostā, tomēr ja izvēlēsieties izmantot nelielu lidmašīnu, jūs vairs nezaudēsiet laiku stāvot
garās rindās un maldoties pa milzīgām lidostām. Jūs pat varat nokļūt ātrāk un drošāk nekā
izvēloties lidot ar lielajām aviokompāniju lidmašīnām.
Viss darbs sastāv no sešdesmit septiņi lappusēm (67), kopējais attēlu skaits ir
astoņpadsmit (18 gab.), trīs tabulas (3 gab.), formulu skaits ir simts septiņdesmit četras (174),
rakstu avoti ir pieci (5), viens no tiem ir elektronisks avots un četri ir no grāmatām |
Atslēgas vārdi |
1. Sadegšanas kamera 2. virzuļa gājiens 3. ietilpība 4. Saspiešana 5. virzuļa plāksne |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
1. Combustion chamber 2. Piston stroke 3. Capacity 4. Compression 5. Piston plate |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.01.2020 10:03:39 |