Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Paaugstināta vilcienu kustības ātruma sliežu ceļa uzbūves un pamatnes izpētes īpatnības |
Nosaukums angļu valodā |
Heightened train movement speed track road structures and bases special features of the study investigation |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Jānis Eiduks |
Recenzents |
Dr. sc.ing., profesors M.Mezītis |
Anotācija |
Darbs veltīts dzelzceļa zemes klātnes uzturēšanas izpētei.
Pētījuma mērķis ir izpētīt dzelzceļa zemes klātnes izturības un stabilitātes jautājumus vilcienu ātruma palielināšana. Darbā paveikti šādi uzdevumi: teorētiski izpētīta Latvijas dzelzceļa attīstības vēsture; izanalizēti ātrgaitas sauszemes transporta uzbūves nosacījumi; izanalizēta zinātniskā literatūra ar mēŗķi definēt zemes klātnes funkcijas, prasības, slodzes, kā arī prasības gruntīm; izstradāti secinājumi. Pētījuma praktiskajā daļā veikta datu analīze, izpētes problēmas būtība; piedāvāts efektīvs, zinātniski pamatots risinājums; apkopoti pētījuma rezultāti.
Dаrbа арjоms: 73 lрр., 8 tаbulаs, 16 аttēli un izmаntоti 35 litеrаtūrаs аvоti. |
Atslēgas vārdi |
Paaugstināta vilcienu kustības, dzelzceļa zemes klātnes, zemes klātnes prasības, aizsargslāņi, stiprība, stabilitāte, zemes klātnes deformācija, ātrgaitas maģistrāļu zemes klātnes. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Railway erath substructure functions, requirements, loads and requirements for soil, drawen conclusions, increased train movement, railway ground, protective layers, strength, stability, deformation of ground, high-speed railway soil substructure of maintenance. |
Valoda |
lv |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2020 14:03:07 |