Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa transports
Nosaukums Paaugstināta vilcienu kustības ātruma sliežu ceļa uzbūves un pamatnes izpētes īpatnības
Nosaukums angļu valodā Heightened train movement speed track road structures and bases special features of the study investigation
Autors Jevgenijs Ņeverovs
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs Jānis Eiduks
Recenzents Dr. sc.ing., profesors M.Mezītis
Anotācija Darbs veltīts dzelzceļa zemes klātnes uzturēšanas izpētei. Pētījuma mērķis ir izpētīt dzelzceļa zemes klātnes izturības un stabilitātes jautājumus vilcienu ātruma palielināšana. Darbā paveikti šādi uzdevumi: teorētiski izpētīta Latvijas dzelzceļa attīstības vēsture; izanalizēti ātrgaitas sauszemes transporta uzbūves nosacījumi; izanalizēta zinātniskā literatūra ar mēŗķi definēt zemes klātnes funkcijas, prasības, slodzes, kā arī prasības gruntīm; izstradāti secinājumi. Pētījuma praktiskajā daļā veikta datu analīze, izpētes problēmas būtība; piedāvāts efektīvs, zinātniski pamatots risinājums; apkopoti pētījuma rezultāti. Dаrbа арjоms: 73 lрр., 8 tаbulаs, 16 аttēli un izmаntоti 35 litеrаtūrаs аvоti.
Atslēgas vārdi Paaugstināta vilcienu kustības, dzelzceļa zemes klātnes, zemes klātnes prasības, aizsargslāņi, stiprība, stabilitāte, zemes klātnes deformācija, ātrgaitas maģistrāļu zemes klātnes.
Atslēgas vārdi angļu valodā Railway erath substructure functions, requirements, loads and requirements for soil, drawen conclusions, increased train movement, railway ground, protective layers, strength, stability, deformation of ground, high-speed railway soil substructure of maintenance.
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 09.01.2020 14:03:07