Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Klientu attiecību pārvaldības un sociālo tīklu tehnoloģiju novērtējums |
Nosaukums angļu valodā |
Evaluation of Customer Relationship Management and Social Network Technologies |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Andrejs Ābele |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Juris Kaļinovskis |
Anotācija |
Bakalaura darba galvenais mērķis ir izprast klientu attiecību pārvaldības (CRM) un sociālo tīklu tehnoloģijas, lai veiktu salīdzinošu analīzi un novērtētu izvēlētas CRM sistēmas, kā arī sniegt rekomendācijas šādu sistēmu izvēlē.
Kā darba galvenie uzdevumi tika izvirzīti sekojoši: darba ietvaros ir jāapgūst WEB 2.0 jēdziens un to realizācija sociālajos tīklos; apskatīt sociālo tīklu izplatītākos reklāmas veidus; apgūst un izanalizēt klientu attiecību pārvaldības sistēmu būtību un to WEB 2.0 iespējamās tehnoloģijas; balstoties uz iegūtām teorētiskām zināšanām, izvirzīt CRM sistēmu novērtēšanas kritērijus un jāsniedz secinājumi par izdarīto salīdzinošu analīzi.
Darba gaitā tika apgūtas nepieciešamas zināšanas par WEB 2.0 un CRM sistēmu būtību, ka arī tika apskatīta CRM sistēmu attīstība WEB 2.0 sfērā. Tika izvirzīti seši novērtēšanas kritēriji: instalēšanas process; savienojamība ar datu bāzi; funkcionalitāte; savienojamība ar sociālajiem tīkliem; operētājsistēmu atbalsts un lietotāja draudzīgums. Pēc minētiem kritērijiem tika novērtētas trīs populāras CRM sistēmas Terrasoft CRM, Oracle CRM On Demand un Microsoft Dynamics CRM no kurām, pēc autora novērtējumiem, vislabākā klientu attiecību pārvaldības sistēma ir Oracle CRM On Demand.
Darba apjoms 70. lpp., 7 tabulas, 22 attēli un 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
WEB 2.0; Sociālais tīkls, CRM-sistēma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
WEB 2.0; Social networking, CRM system |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2011 23:43:26 |