Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmumu un organizāciju vadīšana
Nosaukums Servisa kvalitātes novērtējums Raivja Aršauska veselības centrā marketinga stratēģijas izstrādei
Nosaukums angļu valodā Service Quality Assessment for Marketing Strategy Development in Raivja Aršauska Health Centre
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Valters Kaže
Recenzents I.Eglīte
Anotācija Darba nosaukums: Servisa kvalitātes novērtējums Raivja Aršauska veselības centrā marketinga stratēģijas izstrādei. Intensīvas un strauji pieaugošas konkurences apstākļos, kādi valda mūsdienu tirgū, katrai organizācijai ir nepieciešams apzināties savu pozīciju tirgū. Servisa kvalitāte tiek uzskatīta par vienu no spēcīgākajiem ieročiem cīņā ar konkurentiem. Lai to uzlabotu un celtu konkurētspēju tirgū, ir svarīgi noskaidrot pacientu uzvedības modeļus, gaidas pret pakalpojumu un uztveri par saņemtā pakalpojuma atbilstību cerētajam. Patērētāju vēlmes un uzvedība ir svarīgi faktori mārketinga stratēģijas izstrādei, lai dotie solījumi atbilstu reālajam pakalpojumam, bet pakalpojums būtu gaidītajā līmenī un kvalitātē. Izmantojot PEST analīzi tika novērtēt ārējie biznesa vidi ietekmējoši faktori, Portera piecu spēkumodelis tika izmantots konkurentu analīzei, kā arī novērtēts tirgus lielums. Iekšējās analīzes laikā, izmantojot aptauju un modificētu SERVQUAL skalu tika veikts patērētāju pētījums, noteikta segmentācijas grupa ar perceptual map palīdzību. Tika izmantots Gaps modeļa audits servisa plaisu analīzei un Ansoff matrica, lai veidotu nākotnes izaugsmes stratēģijas. Balstoties uz Gaps identifikāciju analīzi un idejām no Ansoff modeļa tiek piedāvāta TOWS matrica ar rekomendācijām mārketinga stratēģijai. Darbā iekļauts 11 tabulas un 19 attēli. Darbā izmantotā valoda ir angļu.
Atslēgas vārdi Servisa kvalitātes novērtējums, veselības aprūpe, fizioterapija, SERVQUAL
Atslēgas vārdi angļu valodā Service Quality assessment, health care, physiotherapy, SERVQUAL,
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 07.01.2020 16:13:15