Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Biznesa attīstības stratēģija jaunam kempingam |
Nosaukums angļu valodā |
Business Development Strategy for New Camping Center |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Andrejs Dzedons |
Recenzents |
I.Jākobsone |
Anotācija |
Maģistra darba tēma ir Biznesa attīstības stratēģija jaunam kempingam. Autora ģimenei pieder lauku māja Lubezerē, Talsu novadā ar neizmantotu zemi apmēram 0.7ha platībā. Tā kā autora ģimene maksā uzturēšanas un nodokļu maksājumus par zemi, bet nelieto to, tad tas ir eknomiski neizdevīgi. Tādēļ tika izstrādāts maģistra darbs ar mērķi izveidot efektīvu un ilgtspējīgu stratēģiju jauna kempinga attīstībai uz šīs zemes.
Maģistra darbs sastāv no septiņām nodaļām. Pirmās trīs nodaļas tiek veltītas, lai izpētītu ārējo vidi, izmitināšanas segmenta tirgus konkurenci un jaunā kempinga iekšejo potenciālu, izvērtējot kas ir vērtīgākie jaunā kempinga resursi un spējas. Pamatojoties uz veikto pētījumu, autors turpmākajās divās nodaļās izstrādā jaunā kempinga korporatīvā un biznesa līmeņa stratēģiju, kā arī izveido jaunā kempinga biznesa modeli. Nākamā nodaļa tiek veltīta finanšu analīzei, aprēķinot jaunā kempinga ikmēneša izmaksas un potenciālos ienākumus, kā arī prognozējot iespējamo kempinga noslogotības līmeni. Pamatojoties uz šo analīzi, tiek sastādīti jaunā kempinga finanšu pārskati pirmajiem trīs gadiem un aprēķināti finanšu rādītāji. Visbeidzot autors izstrādā stratēģijas ieviešanas plānu, kas ietver laika skalu. Nepieciešamās darbības kempinga atvēršanai, atbildīgās personas un riska līmeni katrai darbībai. Ieviešanas plāns ietver arī kontroles mehānismus, kā tiks kontrolēts, vai stratēģija tiek ieviesta veiksmīgi.
Maģistra darba izpētē autors galvenokārt izmantoja industrijas uzņēmumu un organizāciju apkopotos pētījumus un ziņojumus, pieejamos statistikas datus, publicētās intervijas ar citu kempingu īpašniekiem, kā arī internetā pieejamo informāciju. Papildus autors apkopoja informāciju par 27 Kurzemes reģiona kempingiem – viņu piedāvātām cenām, pakalpojumiem un uzņēmumu vecumu.
Maģistra darbā ir iekļautas 13 tabulas, 2 attēli un 5 pielikumi. Maģistra darbs ir sastādīts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
biznesa modeļa kanvas, attīstības stratēģija jaunam kempinga centram |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
business model canvas, development strategy for new camping center, de |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.01.2020 13:46:12 |