Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Pārdošanas stratēģijas izstrāde datu vizualizācijas programmatūras rožotājam – ZoomCharts – priekš produkta “Advanced Visuals for Microsoft Power BI” |
Nosaukums angļu valodā |
Sales Strategy Development at Data Visualization Software Vendor – ZoomCharts – for Product “Advanced Visuals for Microsoft Power BI” |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Inese Eglīte |
Recenzents |
V.Kaže |
Anotācija |
Tehnoloģiskās tendencies kā “lielie dati” un “lietu internets” nepārtraukti sekmē informācijas pieaugumu, ko uzņēmumiem nepieciešams izprast, lai varētu audzēt tirgus konkurētspēju. Ja netiek izmantoti atbilstoši rīki, nereti darbs ar lieliem datu apjomomiem ir apgrūtinošs, un šis ir ZoomCharts lauciņš: uzņēmuma bizness ir radīt jaunu globālu standartu datu uztveres, izpētes un komunikācijas pieredzei.
Advanced Visuals ir programmatūras kā pakalpojums papildinājums Microsoft biznesa inteliģences platformai Power BI – Gartner to ir atzinis par industrijas līderi ar vairāk nekā 20 miljoniem lietotāju pasaulē. Kā uzņēmumam organizēt pārdošanas funkciju lai palielinātu ātrumu ikgadējam apgrozījuma piegaugumam no 100% (50 tūkstoši Eur 2018. gadā pret 25 tūkstošiem Eur 2017. gadā) uz 1 600% vai 800 tūkstošiem Eur 2019. gadā?
Tēzes dokuments sniedz analīzi par ZoomCharts un tā vietu datu vizualizācijas industrijā, Advanced Visuals un tā piemērotību tirgum ar vairāku bizness biznesam klientu segment pārstāvniecību, pārdošanas sistēmēm no individuālas pieejas personīgās pārdošanas līdz augstu standartizētai un automatizētai tiešsaistes pārdošanai. Business Model Canvas metodoloģija tika izmantota, jo uzņēmums ir jaun-uzņēmuma režīmā, vērtības piedāvājums vēl ir izstrādes stadijā un dažādi saimnieciskās darbības modeļi vēl tiek apsvērti.
Pēc detalizētas dažādu pārdošanas sistēmu priekšrocību un trūkumu analīzes rekomendācijas ar ieviešanas plānu ir būvētas ap integrēta marketing un pārdošanas sistēmu, kura novietotu saskaņotu un papildinošu klienta pieredzi visu komunikācijas formu epicentrā: no reklāmas 3. pušu platformās, radot apmeklētāju plūsmu uz uzņēmuma mājas lapu līdz centrālajam aicinājumu uz rīcību, kas būtu ielūgumu uz vebināru vai pieteikšanās produkta izmēģinājuma versijai, atstājot e-pasta adresi un telefona numuru, ko pēc tam izmantot e-pasta mārketingam, tele-pārdošanai, personīgai pārdošanai.
Nobeigumā ir sniegta atbilde ar pamatojumu uz problēmas apgalvojumu. |
Atslēgas vārdi |
datu vizualizācija, programmatūra kā pakalpojums, personīgā pārdošana, tele pārdošana, tiešsaistes pārdošana, e-komercija, e-pastu mārketings, integrēts mārketings, webināru stratēģija, mājas lapas čata stratēģija, Microsoft Power BI, JavaScript Charts, Software Development Kit (SDK), Business Intelligence |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Data visualization, software as a service, personal sales, tele sales, Microsoft Power BI, JavaScript Charts, Software Development Kit (SDK), Business Intelligence online sales, e-commerce, e-mail marketing, integrated marketing, webinar strategy, web page chat strategy |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.01.2020 10:49:35 |