Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums E-apmācības sistēmu (Byju's un Unacademy) salīdzinošā analīze Indijā
Nosaukums angļu valodā Comparative Analysis of E-Learning Systems (Byju's un Unacademy) in India
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Larisa Zaiceva
Recenzents Asociētais profesors Atis Kapenieks
Anotācija Šī darba mērķis ir izmērīt E-apmācības sistēmu darbības rezultātus, veicot šo sistēmu analīzi, pamatojoties uz sistēmas īpašību salīdzinošo rezultātu, kas palīdz uzlabot e-apmācības sistēmu ieviešanu un aspektu. Šī pētnieciskā darba vīzija ir padziļināti izpētīt metodes, kuras laika gaitā tiek izmantotas, lai uzlabotu šīs sistēmas, tehnoloģijas, kuras šīs sistēmas ir ieguvušas, lai izveidotu viedu mācību platformu. Šī darba autori izvēlas divas Indijā populārākās un lietotās e-apmācības sistēmas, kas ir Byju’s un Unacademy. Abas atzītās izglītības tehnoloģijas kalpo ne tikai skolu vai koledžu studentiem, bet arī sniedz mācību palīdzību izglītojamajiem no dažādām jomām, kas ietver arī valsts un starptautiska līmeņa eksāmenus. Darbā parādīts arī viens apsekojums, kura pamatā ir daži, ņemot vērā galvenos e-apmācības veiksmes faktorus, un auditorija, kurai ir paredzēts veikt šo aptauju, ir studenti, kuri pārzina abas platformas. Pētniecības darbs satur arī piedāvātā sistēmas modeļa funkcionālās prasības, ieskaitot dažus uzlabojumus vai papildu funkcijas, kuras iegūs pēc aptaujā saņemto datu analīzes. Bakalaura darbs sastāv no 61 lappusēm, 8 tabulām, 27 attēliem, 61 bibliogrāfija un 1 pielikuma.
Atslēgas vārdi MOODLE, PĀRBAUDES FAKTORI, LMS, UZ SATURA BALSTĪTS IETEIKUMA ALGORITMS
Atslēgas vārdi angļu valodā MOODLE, SUCCESS FACTORS, LMS, CONTENT-BASED RECOMMENDATION ALGORITHM
Valoda eng
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 06.01.2020 15:14:09