Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
E-apmācības sistēmu (Byju's un Unacademy) salīdzinošā analīze Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Comparative Analysis of E-Learning Systems (Byju's un Unacademy) in India |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Larisa Zaiceva |
Recenzents |
Asociētais profesors Atis Kapenieks |
Anotācija |
Šī darba mērķis ir izmērīt E-apmācības sistēmu darbības rezultātus, veicot šo sistēmu analīzi, pamatojoties uz sistēmas īpašību salīdzinošo rezultātu, kas palīdz uzlabot e-apmācības sistēmu ieviešanu un aspektu. Šī pētnieciskā darba vīzija ir padziļināti izpētīt metodes, kuras laika gaitā tiek izmantotas, lai uzlabotu šīs sistēmas, tehnoloģijas, kuras šīs sistēmas ir ieguvušas, lai izveidotu viedu mācību platformu. Šī darba autori izvēlas divas Indijā populārākās un lietotās e-apmācības sistēmas, kas ir Byju’s un Unacademy. Abas atzītās izglītības tehnoloģijas kalpo ne tikai skolu vai koledžu studentiem, bet arī sniedz mācību palīdzību izglītojamajiem no dažādām jomām, kas ietver arī valsts un starptautiska līmeņa eksāmenus. Darbā parādīts arī viens apsekojums, kura pamatā ir daži, ņemot vērā galvenos e-apmācības veiksmes faktorus, un auditorija, kurai ir paredzēts veikt šo aptauju, ir studenti, kuri pārzina abas platformas. Pētniecības darbs satur arī piedāvātā sistēmas modeļa funkcionālās prasības, ieskaitot dažus uzlabojumus vai papildu funkcijas, kuras iegūs pēc aptaujā saņemto datu analīzes.
Bakalaura darbs sastāv no 61 lappusēm, 8 tabulām, 27 attēliem, 61
bibliogrāfija un 1 pielikuma. |
Atslēgas vārdi |
MOODLE, PĀRBAUDES FAKTORI, LMS, UZ SATURA BALSTĪTS IETEIKUMA ALGORITMS |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
MOODLE, SUCCESS FACTORS, LMS, CONTENT-BASED RECOMMENDATION ALGORITHM |
Valoda |
eng |
Gads |
2020 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.01.2020 15:14:09 |