Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Poligrāfijas uzņēmuma attīstības stratēģija Latvijas tirgū |
Nosaukums angļu valodā |
Development strategy for a printing company in the Latvian market |
Struktūrvienība |
22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Lektore, Mg. oec. A. Mihņenoka |
Anotācija |
Bružuks N. Poligrāfijas uzņēmuma attīstības stratēģija Latvijas tirgū: Maģistra darbs / N.Bružuks, I. Anderone. – Rīga: RTU, IUV katedra, maģistra profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 2019. – 84 lpp.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 84 lpp., tajā iekļauti 35 attēli, 13 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 12 avoti latviešu valodā un 32 angļu valodā. Darbam pievienoti 8 pielikumi.
Darba mērķis ir izstrādāt attīstības stratēģiju mazajam poligrāfijas uzņēmumam Latvijā.
Analītiskajā daļā tiek apskatīta poligrāfijas nozare, tās attīstības tendences Latvijā, Eiropā un pasaulē. Tiek aplūkoti Latvijā piedāvātie poligrāfijas pakalpojumi un uzņēmumi. Tie noteiktas patērētāju vēlmes un attieksme.
Lietišķā pētījuma daļā tiek aplūkotas uzņēmuma attīstības stratēģijas noteikšanas metodes. Tiek veikts pētījums, izmantojot datu analīzes metodes. Tiek aplūkots, kādu stratēģiju poligrāfijas uzņēmums var pielietot, lai palielinātu klientu skaitu un uzņēmuma apgrozījumu.
Pētījuma aprēķinu daļā tiek aplūkota iespējamā poligrāfijas uzņēmuma attīstības stratēģija, ekonomiskais ieguvums no tās praktiskas pielietošanas. Pētījuma aprēķinu daļa tiek veidota balstoties uz SIA “X” sniegto informāciju, tiek novērtēts, kā piedāvātā attīstības stratēģija ietekmēs uzņēmuma SIA “X” klientu skaitu un apgrozījumu.
Darba gaitā tika sasniegts izvirzītais darba mērķis un paveicamie uzdevumi. Tika pamatota darba autora izvirzītā hipotēze: poligrāfijas uzņēmuma mārketinga stratēģijas izstrāde ļauj palielināt uzņēmuma apgrozījumu. |
Atslēgas vārdi |
Poligrāfija, attīstības stratēģija, digitālais mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Printing, digital marketing, development strategy |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.12.2019 22:16:48 |