Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Datorspēles Warcraft 3 analīze un prototipa izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Computer Game Warcraft 3 and Development of Prototype |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Natālija Prokofjeva |
Recenzents |
Normunds Kante, M.sc.ing., LDI pētnieks |
Anotācija |
Bakalaura darbs veltīts Warcraft 3 spēles analīzei un prototipa izstrādei, kā arī tiks apskatīts spēles dzinējs Unity un balstoties uz dzinēja iekšējām tehnoloģijām un funkcijām tiks izstrādāts prototips priekš reāla laika stratēģijas žanra spēles.
Galvenā uzmanība pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: eksistējošo datorspēles analīzei un datorspēles valodas analīze; datorspēles valodas funkcionalitāte, trigeru un mākslīga intelekta analīze; spēles dzinēju tehnoloģijas apskate; dzinēju datorspēles tehnoloģijas un prototipa izstrāde ar dzinēju tehnoloģijām.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām. Ievadā tiek aprakstīta tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis un uzdevums.
Pirmajā nodaļā tiek apskatīta datorspēle un analizēta spēle (gameplay) pamati, kā arī apskatīta daži spēles elementi kura tiek izmantotas spēlē laikā.
Otrā nodaļā satur analizēto datorspēles Warcraft 3 Jass valodu, kurā tiek apskatīti datorspēles trigeri, taimeri, lielu skaita vienību funkcijas un mākslīgais intelekts.
Treša nodaļā satur datorspēles dzinēja tehnoloģijas apskatu, kurā tiek aprakstītas iespējamās datorspēles tehnoloģijas kuras tiek izmantotas dzinēju tehnoloģijās, un to šaurā pieejamību.
Ceturtā nodaļa satur pamata informāciju par datorspēles prasībām un spēles projektēšanu.
Piektā nodaļa tiek veltīta datorspēles izstrādāšanai ar spēles dzinēja palīdzību, kur tiek izmantotas dzinēja tehnoloģijas lai izstrādātu prototipu un implementētu lielāko daļu no funkcionalitātes izstrādē. Nodaļā tiek aplūkoti datorspēles dzinēja sākotnējā iestatīšana, datorspēles vienību struktūra, datorspēles navigācija, datorspēles HUD(Heads-up display), datorspēles mākslīgais intelekts.
Darba pamattekstā ir 63 lappuses, 16 attēli, 7 tabulām, 20 izmantoti literatūras avoti un 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Warcraft 3 analīze un prototipa izstrāde |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Analysis of Warcraft 3 and prototype development |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
30.09.2019 07:26:41 |