Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Datorspēles analīze un demonstrācijas piemēra izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Computer Game and Development of Demonstration Example |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Natālija Prokofjeva |
Recenzents |
Ēvalds Masaļskis, M.paed., SIA “001A”, zinātniskā centra vecākais eksperts |
Anotācija |
Bakalaura darbs veltīts mūsdienas datorspēļu tirgu izpētei, viena datorspēles analīzēi, pēc izvēlētajiem kritērijiem, kā arī datorspēlēs demonstrācijas piemēra izstrādēi, izmantojot vienu no spēļu dzinējiem.
Galvenā uzmanība pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: mūsdienu datorspēles tirgūs izpētē; daudzpusēja datorspēļu analīzē pēc izvēlētajiem kritērijiem; izstrādājamās spēles žanra, spēles dzinēja un programmēšanas valoda izvēlē; datorspēles demonstrācijas piemēra izstrādē.
Bakalaura darbs sastāv no trīm nodaļām un secinājuma. Ievada nodaļā aprakstīta tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis un uzdevumi.
Pirmajā nodaļā ir aprakstītas dažādas prognozes un aptaujas rezultāti, kas atspoguļo pašreizējās tendences, izmaiņas, datorspēļu tirgu, kā arī populārāko datorspēļu digitālas izplatīšanas servisa apraksts.
Otrajā nodaļā ir aprakstītas datorspēļu un vertēšanās kritēriju izvēle analīzēi, kā arī pašas analīzēs veikšana, kam seko analīzes kopsavilkums.
Trešajā nodaļā aprakstīts datorspēles demonstrācijas piemēra sagatavošanas un izstrādes process, kam seko izstrādes kopsavilkums.
Darba pamattekstā ir 81 lappuses, 44 attēli, 10 tabulas, 31 izmantoto literatūras avotu un 5 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
SPĒLE, ANALĪZE, IZSTRĀDE, SPĒĻU DZINĒJS, UNITY |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
GAME, ANALYSIS, DEVELOPMENT, GAME ENGINE, UNITY |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2019 18:49:43 |