Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Datorspēļu lietošana apmācībā |
Nosaukums angļu valodā |
Computer Games for Learning |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Larisa Zaiceva |
Recenzents |
Viktorija Boltunova, M.sc.ing., SIA "CargoFlex", loģistikas darbiniece |
Anotācija |
Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām. Pirmajā nodaļa tiek apskatīta un izanalizēta teorija par datorspēļu vēsturi, datorspēļu industriju, datorspēļu pielietojumu mūsdienās. Otrajā daļa tiek apkopoti un izanalizētie pētījumi par spēļu pielietošanu apmācības procesā un izveidotas 2 metodes, kā pielietot spēles programmētāju apmācībā. Trešajā nodaļā ir aprakstīta izstrādātā izglītojoša datorspēle, kas paredzēta personāliem datoriem ar Windows operētājsistēmu, kā arī pašas spēles darbība.
Darba nobeigumā ir apkopoti secinājumi par datorspēļu nozīmi un ietekmi mūsdienu cilvēku dzīvē un izglītībā, to iespējam.
Darba pamattekstā ir 40 lappuses, 18 attēli, 4 tabulas, 24 izmantoto literatūras avotu un 17 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
datorspēles, mācību process, datori, Windows, operētājsistēma, izstrāde |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
computer games, learning process, personal computers, Windows, operating system, developments |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2019 14:50:17 |