Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Reklāmas konta kvalitātes pārbaudes automatizācija tiešsaistes sistēmās |
Nosaukums angļu valodā |
Automation of Ad Account Quality Control in Online Systems |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Aleksejs Jurenoks |
Recenzents |
Normunds Kante, M.sc.ing., LDI pētnieks |
Anotācija |
Bakalaura darba tēma “Reklāmas konta kvalitātes pārbaudes automatizācija tiešsaistes sistēmās”. Bakalaura darbs sastāv no divām galvenajām daļām, kas ir aprakstītas 5 nodaļās.
Teorētiskā daļa ir aprakstīta 3 nodaļās uz 24 lapām. Pirmā nodaļā ir aprakstīta reklāmas un digitālās reklāmas vēsture. Otrajā nodaļā ir aprakstīti reklāmas kanāli un to aktualitāte industrijā. Trešajā nodaļā ir aprakstītas izvēlētās reklāmu platformas programmas izstrādei un izvēlētie kvalitātes punkti.
Praktiskā daļa sastāv no 2 nodaļām uz 32 lapām. Pirmā nodaļa no praktiskām un ceturtā nodaļa kopumā apraksta servera, tīmekļa vietnes un API metodes, lai varētu izstrādāt un savienot vietni ar reklāmas serveriem un attēlot to datus tīmekļā vietnē. Piektajā nodaļā ir aprakstīti algoritmi, kas pārbauda kontu un to darbības principi. Paskaidroti papildus izvirzītie pārbaudes punkti un aprakstīti iegūtie rezultāti.
Bakalaura darbs satur ievadu, 5 nodaļas, secinājumus, literatūras sarakstu, 12 attēlus un 15 programmas pirmteksta fragmentus. Bakalaura darba pamata teksts ir uzrakstīts uz 56 lapas. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, digitālais mārketings, reklāma, digitālā reklāma, OAuth, Flask, Python, Google Ads, Facebook, kvalitātes kontrole |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, digital marketing, advertisment, digital advertisment, OAuth, Flask, Python, Google Ads, Facebook, quality control |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
03.06.2019 08:38:27 |