Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Transportbūves
Nosaukums “Dubultās virsmas apstrādes un tās alternatīvo tehnoloģiju analīze”
Nosaukums angļu valodā “Analysis of Double Surface Treatment and its Alternative Technologies”
Struktūrvienība 24100 Transportbūvju institūts
Darba vadītājs Juris Smirnovs
Recenzents Māris Zemītis, doc.p.i., RTU
Anotācija Maģistra darba tēma ir dubultās virsmas apstrādes un tās alternatīvo tehnoloģiju analīze. Maģistra darba mērķis ir aprakstīt virsmas apstrādes problēmu veidus, to cēloņus un piedāvāt iespējamos risinājumus. Mūsdienās pamanāms, ka sabiedrība arvien vairāk pieprasa augstāku ceļa kvalitāti. Viens no galvenajiem uzdevumiem šajā darbā ir noskaidrot problēmas iemeslus un piedāvāt alternatīvos risinājumus. Maģistra darbs veidots četrās daļās. Pirmajā daļā aprakstīti un analizēti Latvijas ceļu tīkla būvniecības dubultās virsmas apstrādes veidi, to specifikācijas un Latvijas likumdošana. Otrajā daļā apskatītās dažādas izvērtētas jaunākās dubultās virsmas apstrādes prakses un citu valstu labā prakse, izpētītas citu valstu jaunās tehnoloģiskās iestrādnes. Analizēts to pielietojums un piemērošana Latvijas autoceļu tīklā. Trešajā daļā aprēķināts diviem veidiem ceļa segas aprēķins. Ceturtajā daļā, jeb praktiskajā daļā tiek apskatīts autora piedāvātais ceļu ar dubultās virsmas tehnoloģiju monitorings rudens un pavasara periodiem. Darba gaitā tika izpētīta pasaules pieredze virsmas apstrāžu tehnoloģijām. Aprēķina daļā veikts valsts vietējam autoceļam V182 Cempi – Brenguļi – Trikāta – Vijciems, posms km 6.92 – 15.70 ceļas segas aprēķini divām piedāvātām alternatīvām tehnoloģijām, mīkstā asfalta segums un otta virsmas apstrāde un salīdzināti ar dubultās virsmas apstrādes aprēķinu. Maģistra darba mērķis ir izpildīts, veikts monitorings valsts vietējiem autoceļiem: V182 Cempi – Brenguļi – Trikāta – Vijciems, posms km 6.92 – 15.70, V213 Valmiera – Mujāni, posms km 4.242 – 8.100, V128 Straupe – Lēdurga – Vidriži – Skulte, posms km 28.81 – 31.85, apkopoti praktiskās daļas rezultāti, izdarīti secinājumi un piedāvātas alternatīvās tehnoloģijas Latvijas autoceļu tīklam. Maģistra darba apjoms ir 101 lapaspuses, darbā ir ietverti 47 attēli, 32 formulas un 26 tabulas.
Atslēgas vārdi Virsmas apstrāde, otta, ceļu monitorings
Atslēgas vārdi angļu valodā Surface treatment, otta, roads monitoring
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2019 13:56:04