Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Mākslīgais intelekts programmatūras testēšanā |
Nosaukums angļu valodā |
Artificial Intelligence in Software Testing |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Anastasija Špakova |
Recenzents |
Artūrs Bartusevičs, Dr.sc.ing., SIA „Evolution Latvia”, DevOps engineer |
Anotācija |
Darbā tiek apskatīti mākslīgā intelekta koncepti, tā pielietošanas veidi, attīstības gaita, sava mākslīgā intelekta izveidošanas pamatprincipi. Praktiskajā daļā tiek apskatīta un pilnveidota mākslīgā intelekta izmantošana spēļu testēšanā. Darba noslēgumā tiek veikts izstrādātā mākslīgā intelekta novērtējums un problēmu apskats, lai pārbaudītu tā pielietojamību. Darba pamattekstā ir 36 lappuses, 26 attēli, un 30 izmantoto literatūras avotu. Atslēgvārdi: mākslīgais intelekts, spēles, testēšana, programmēšana. |
Atslēgas vārdi |
mākslīgais intelekts, spēles, testēšana, programmēšana. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Artificial intelligence, videogames, testing, programming. |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2019 18:59:59 |