Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa transports
Nosaukums Šķirotavas stacijas tranzīta parka ceļu pagarināšanas nepieciešamības izpēte
Nosaukums angļu valodā Study of the necessity for extending the transit yard tracks of the Škirotava station
Autors Marks Ivanovs
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs Oksana Iščuka
Recenzents Ļubova Pučinska SIA LDZ "Cargo", Kravu pārvadājumu statistikas nodaļas vecākā statistiķe
Anotācija Bakalaura darba ietveros darba autors izpētīja dzelzceļa transporta nozares vispārīgo informāciju, infrastruktūru, kā arī dzelzceļa ekspluatācijas darba vispārīgos principus. Tika izpētīti un analizēti Šķirotavas stacijas Tehniskās rīcības akts un Tehnoloģiskais process, kā arī tranzīta parka “C” darba tehnoloģija. Pamatojoties uz darba autora amata pieredzi un novērojumiem, tika noteikti un analizēti trūkumi, kas rodas Šķirotavas stacijas tranzīta parka “C” nepietiekamā pieņemšanas-nosūtīšanas ceļu lietderīgā garuma dēļ. Tika noteikts laiks papildoperācijām, kas ir saistītas ar nepieciešamību vilkt vilcienu (kura garums ir lielāks par pieņemšanas-nosūtīšanas ceļu lietderīgo garumu) aiz luksofora un laiks manevru darbam, atkabinot vagonus. Tika analizēts, kā šīs operācijas ietekmē tranzīta parka caurlaidspēju. Darba autors izstrādāja Šķirotavas stacijas tranzīta parka “C” nepāra gala shēmu ar ceļu sakopojuma izmaiņām, kas ļauj palielināt pieņemšanas-nosūtīšanas ceļu lietderīgo garumu. Bakalaura darbs sastāv no 59 lappusēm, tajā ir iekļautas 2 tabulas, 8 attēli, 22 formulas. Darbā tika izmantoti 13 literatūras avoti, darbs satur 3 pielikumus un 4 rasējumus.
Atslēgas vārdi DZELZCEĻA TRANSPORTS, DZELZCEĻA STACIJAS, PIEŅEMŠANAS-NOSŪTĪŠANAS CEĻA LIETDERĪGAIS GARUMS, DZELZCEĻA EKSPLUATĀCIJAS DARBS
Atslēgas vārdi angļu valodā RAILWAY TRANSPORT, RAILWAY STATIONS, USEFUL LENGHT OF RAILWAY TRACKS, RAILWAY PLANNING WORK
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2019 17:17:08