Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Mēbeļu ražošanas uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas projekts"
Nosaukums angļu valodā "Project on Marketing Communications Improvement in a Furniture Company"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Normunds Balabka
Recenzents Ieva Andersone, docente, Dr.oec.
Anotācija Bakalaura darba autors: Oskars Belcāns Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Docents, Mg.oec. Normunds Balabka Bakalaura darba temats: Mēbeļu ražošanas uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas projekts Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi, kā arī izmantotās literatūras un avotu saraksts. Darba apjoms ir 74 lpp., tajā iekļauti 16 attēli, 22 tabulas un trīs formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 30 avoti latviešu valodā, 10 angļu un četri krievu valodā. Darbam pievienoti četri pielikumi. Bakalaura darba galvenie rezultāti: Pēc veiktās uzņēmuma un tā ārējās vides analīzes, konkurētspējas pētījuma un aptaujas rezultātu analīzes tiek secināts, ka pēc uzņēmuma jaunā produkta – virtuves iekārtām - būs pieprasījums, tāpēc autors ierosina produkta virzīšanai tirgū izmantot vides reklāmu, radio reklāmu un informāciju mājas lapā un sociālajos tīklos. Bakalaura bibliogrāfiskais apraksts: Belcāns, O., Balabka, N. (2019). Mēbeļu ražošanas uzņēmuma mārketinga komunikācijas pilnveidošanas projekts. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura profesionālā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana” 2019. 74 lpp.
Atslēgas vārdi Uzņēmuma analīze, mārketinga komunikācijas pilnveidošanas projekts
Atslēgas vārdi angļu valodā Company analysis, marketing communication improvement project
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 31.05.2019 11:46:51