Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Enerģētika un elektrotehnika
Nosaukums "Dzelzceļu transporta elektroapgādes jaunie risinājumi"
Nosaukums angļu valodā "New solutions for rail transport electricity supply"
Struktūrvienība 27200 Enerģētikas institūts
Darba vadītājs Nikolajs Breners
Recenzents Grigorijs Pašņins
Anotācija Šajā darbā ir aprakstīti dzelzceļa jauno elektroapgādes risinājumi. Manuprāt tagad mūsu valstī ir ļoti maz dzelzceļa posmu kuri nav elektrificēti un tas ļoti ietekme uz kravas pārvadāmu apjomu kopumā. Tā kā Latvijā līdz šim ir saglabājušās diezgan lielas ceļa daļas bez elektrifikācijas, ņemot vērā faktu, ka Latvijai ir piekļuve Baltijas jūras līcim, un ostas ir jāiekrauj, cik vien iespējams, loģistikai jābūt augstā līmenī, lai nodrošinātu pēc iespējas lielāku un ātrāku kravu pārvadīšanu starp valstīm. Šajā darbā aplūkoti vilcienu barošanas veidi, barošanas avota priekšrocības un trūkumi ar pastāvīgu un mainīgu spriegumu. Taču, tā kā Latvija jau izmanto pastāvīgu vilcienu barošanas veidu, ir sagatavots projekts, kurā tiek sagatavota visa vilces apakšstaciju aprīkojuma ar pastāvīgu spriegumu. Ņemot vērā to, ka Latvijas dzelzceļš tuvākajā laikā plāno elektrificēt dzelzceļa posmus, šajā sakarā šajā maģistra darbā tiek veikta vilces apakšstaciju un iekārtu izvietošana nākotnes apakšstacijām, kā arī aptuvena vilcienu apakšstaciju kopējās izmaksas un jāsecina, vai izvēlēto apgabalu elektrificēt vai tomēr nē. Maģistra darbs sastāv no 72 lappusēm, 52 attēliem,11 tabulām un 31 izmantotās literatūras avotiem.
Atslēgas vārdi Latvijas Dzelzceļš, elektroapgāde, elektrifikācija , Latvia
Atslēgas vārdi angļu valodā Latvian railroad, electrification , electricity , rail transport
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2019 14:09:02