Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Tīmekļa tehnoloģijās bāzētas uzņēmuma mārketinga darbības organizēšanas iespēju analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing Opportunities for Enterprises Using Web Technologies |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg. sc. ing. Antons Patļins |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Olga Kotova |
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz tīmekļa mārketinga veidu izpēti un analīzi, radīt iespēju palīdzēt uzņēmumiem lēmuma pieņemšanā, par uzņēmumam piemērotākā tīmekļa mārketinga veida izvēli, balstoties uz uzņēmuma vajadzībām un iespējām.
Darbā ir izpētīti reklāmas mērķi un efektivitāte, tīmekļa mārketinga loma uzņēmumu mārketinga darbībā un globālā tīmekļa vide. Darbā ir identificēti astoņi, uzņēmumiem svarīgi, reklamēšanās veidi, kuri balstīti uz tīmekļa tehnoloģijām un desmit kritēriji, pēc kuriem var salīdzināt tīmekļa mārketinga veidus. Balstoties uz identificētajiem reklāmas salīdzināšanas kritērijiem, autors darbā ir analizējis un novērtējis vairākus tīmekļa mārketinga veidus. Pēc analīzes rezultātiem, kopumā labākais vērtējums, ja ņem vērā visus kritērijus, ir meklētājprogrammu reklāmai.
Darbā tika izveidota tīmekļa vietne, kura palīdz uzņēmumam pieņemt lēmumu par tīmekļa mārketinga veida izvēli, balstoties uz uzņēmuma reklāmas vajadzībām un iespējām. Izveidotā tīmekļa vietne dod procentuālu novērtējumu par katra tīmekļa mārketinga veida atbilstību lietotāja izvēlētajiem kritērijiem, un novērtējumu balsta uz darbā veiktās analīzes par tīmekļa mārketinga veidiem, rezultātiem.
Analīzes rezultāti daļēji atbilst reklāmu apgrozījumam tīmeklī, bet realitātē uzņēmumiem parasti nav svarīgi visi apskatītie kritēriji, pēc kuriem darbā tiek vērtēti tīmekļa mārketinga veidi.
Darba apjoms - 58 lpp., 4 tabulas, 7 attēli un 5 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Tīmekļa mārketings, SEO, meklētājprogrammu reklāma, reklāma, tīmeklis |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Internet marketing, SEO, advertising, internet, search advertising |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2011 10:55:40 |