Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Tīmekļa tehnoloģijās bāzētas uzņēmuma mārketinga darbības organizēšanas iespēju analīze
Nosaukums angļu valodā Marketing Opportunities for Enterprises Using Web Technologies
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Mg. sc. ing. Antons Patļins
Recenzents Mg. sc. ing. Olga Kotova
Anotācija Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz tīmekļa mārketinga veidu izpēti un analīzi, radīt iespēju palīdzēt uzņēmumiem lēmuma pieņemšanā, par uzņēmumam piemērotākā tīmekļa mārketinga veida izvēli, balstoties uz uzņēmuma vajadzībām un iespējām. Darbā ir izpētīti reklāmas mērķi un efektivitāte, tīmekļa mārketinga loma uzņēmumu mārketinga darbībā un globālā tīmekļa vide. Darbā ir identificēti astoņi, uzņēmumiem svarīgi, reklamēšanās veidi, kuri balstīti uz tīmekļa tehnoloģijām un desmit kritēriji, pēc kuriem var salīdzināt tīmekļa mārketinga veidus. Balstoties uz identificētajiem reklāmas salīdzināšanas kritērijiem, autors darbā ir analizējis un novērtējis vairākus tīmekļa mārketinga veidus. Pēc analīzes rezultātiem, kopumā labākais vērtējums, ja ņem vērā visus kritērijus, ir meklētājprogrammu reklāmai. Darbā tika izveidota tīmekļa vietne, kura palīdz uzņēmumam pieņemt lēmumu par tīmekļa mārketinga veida izvēli, balstoties uz uzņēmuma reklāmas vajadzībām un iespējām. Izveidotā tīmekļa vietne dod procentuālu novērtējumu par katra tīmekļa mārketinga veida atbilstību lietotāja izvēlētajiem kritērijiem, un novērtējumu balsta uz darbā veiktās analīzes par tīmekļa mārketinga veidiem, rezultātiem. Analīzes rezultāti daļēji atbilst reklāmu apgrozījumam tīmeklī, bet realitātē uzņēmumiem parasti nav svarīgi visi apskatītie kritēriji, pēc kuriem darbā tiek vērtēti tīmekļa mārketinga veidi. Darba apjoms - 58 lpp., 4 tabulas, 7 attēli un 5 pielikumi.
Atslēgas vārdi Tīmekļa mārketings, SEO, meklētājprogrammu reklāma, reklāma, tīmeklis
Atslēgas vārdi angļu valodā Internet marketing, SEO, advertising, internet, search advertising
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2011 10:55:40