Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Sarunboti mācībspēka darba atbalstam |
Nosaukums angļu valodā |
Chatbots Supporting Teachers Work |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Alla Anohina-Naumeca |
Recenzents |
Māra Biezā-Brantevica, Luminor Bank AS Latvijas filiāle, funkcionālais analītiķis |
Anotācija |
Šajā bakalaura darbā ir izpētīti sarunbota izstrādes teorētiskie pamati un apskatīti gan zinātnē izstrādātie sarunboti, gan tie, kurus izveidoja uzņēmumi, izmantojot kādu no sarunbota izstrādes satvariem vai platformām. Šobrīd sarunboti netiek izstrādāti vienāda veidā, bet arvien biežāk to izstrādē sāk izmantot mašīnmācīšanos.
Bakalaura darba praktiskajā daļā ir izveidots sarunbots e-kursam “Mākslīgā intelekta pamati”, balstoties uz Facebook platformu Wit.ai. Lai iegūtu nepieciešamās zināšanas sarunbota izveidei, ir veikta studentu un mācībspēka aptaujāšana. Sarunbots ir integrēts Moodle e-kursu izstrādes satvarā, uz kura tiek balstīta e-kursu vide. Papildus darbā ir izveidota apmācības datu kopa ar nodomiem un tiem piesaistītajiem izteicieniem. Ar tiem ir apmācīts Wit.ai, kas ir integrēts Moodle sarunbota blokā. Pēc sarunbota izstrādes ir veikta arī tā eksperimentālā pārbaude. Apkopojot tās rezultātus, ir izdarīti secinājumi par sarunbota izstrādes procesa pilnveidošanu.
Darba pamattekstā ir 60 lappuses, 35 attēli, 8 tabulas, 27 nosaukumu informācijas avoti un 6 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
sarunbots, Moodle |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
chatbot, Moodle |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2019 12:25:28 |