Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Mākslīgā intelekta pielietojumi spēlēs ar nepilnīgu informāciju
Nosaukums angļu valodā Applications of Artificial Intelligence in Incomplete Information Games
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Ilze Andersone
Recenzents LDI pētnieks J.Dāboliņš
Anotācija Bakalaura darbā pētītas mākslīgā intelekta metodes, lai risinātu un izveidotu mākslīgā intelekta aģentus spēlēm ar nepilnīgu informāciju. Lai pētītu metodes, darbā aprakstīta un izmantota Spēļu teorija. Darbā ir izveidota stratēģisko spēļu klasifikācija, kas palīdz labāk izprast nepieciešamās komponentes spēles aģenta izveidei. Kā pētāmā spēle izmantota galda spēle “Love Letters”, kurai izveidots mākslīgā intelekta aģents. Izveidotais aģents salīdzināts ar jau spēlē esošiem aģentiem, lai noteiktu algoritma efektivitāti. Darba pamattekstā ir 52 lappuses, 17 attēli, 14 tabulas, 50 nosaukumu informācijas avoti un 2 pielikumi.
Atslēgas vārdi Beijesa spēles, mākslīgais intelekts, spēļu teorija, aģents, “Love Letter”.
Atslēgas vārdi angļu valodā Bayesian games, artificial intelligence, game theory, agent, "Love Letter".
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2019 10:57:42