Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Mākslīgā intelekta pielietojumi spēlēs ar nepilnīgu informāciju |
Nosaukums angļu valodā |
Applications of Artificial Intelligence in Incomplete Information Games |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Ilze Andersone |
Recenzents |
LDI pētnieks J.Dāboliņš |
Anotācija |
Bakalaura darbā pētītas mākslīgā intelekta metodes, lai risinātu un izveidotu mākslīgā intelekta aģentus spēlēm ar nepilnīgu informāciju. Lai pētītu metodes, darbā aprakstīta un izmantota Spēļu teorija. Darbā ir izveidota stratēģisko spēļu klasifikācija, kas palīdz labāk izprast nepieciešamās komponentes spēles aģenta izveidei. Kā pētāmā spēle izmantota galda spēle “Love Letters”, kurai izveidots mākslīgā intelekta aģents. Izveidotais aģents salīdzināts ar jau spēlē esošiem aģentiem, lai noteiktu algoritma efektivitāti.
Darba pamattekstā ir 52 lappuses, 17 attēli, 14 tabulas, 50 nosaukumu informācijas avoti un 2 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
Beijesa spēles, mākslīgais intelekts, spēļu teorija, aģents, “Love Letter”. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Bayesian games, artificial intelligence, game theory, agent, "Love Letter". |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2019 10:57:42 |