Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa elektrosistēmas
Nosaukums Vilces apakšstacijas projektēšana 2x25 kV vilces elektroapgādes sistēmai
Nosaukums angļu valodā Traction substation design 2 x 25 kV for traction power supply system
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs Vladimirs Iriškovs
Recenzents Oļegs Andrejevskis VAS „Latvijas dzelzceļš” Tehniskas direkcijas Elektroagādes daļas vadītājs
Anotācija Kvalifikācijas darba autors, kā nosaukums ir " Mainstrāvas 2×25 kV tipa vilces apakšstacijas projektēšana" , ir RTU RECZO grupas students Vadims Romanenko. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 6 sadaļām, secinājumiem un ieteikumiem. Šī kursa projekta mērķis ir 2×25 kV elektriskā dzelzceļa elektroapgādes apakšstacijas projektēšana. Ir izskatīta dzelzceļa elektrifikācijas nepieciešamība maiņstrāvā un esošās elektroapgādes sistēmas maiņstrāvā.Tika veikta galveno shēmu un pamata aprīkojuma izvēle sadales ierīcēm. Tāpat, tika veikta samazinošo transformatoru veidu izvēle vilces, rajona un bezvilces dzelzceļa patērētāju barošanai. Tika izstrādāta vilces apakšstacijas galveno elektrisko savienojumu shēma. Aprēķinātas īssavienojuma strāvas uz vilces apakšstaciju kopnem. Ņemot vērā īssavienojumu strāvu aprēķinus, tiek veikta strāvvadošo daļu un aparatūras izvēle un pārbaude, ko izmantos šajā vilces apakšstacijā. Tāpat, tika veikta pašpatēriņu transformatora izvēle. Norādīti perspektīvie komutācijas aparātu izveidošanas virzieni, izskatītas spēka elektronikas SFC elementu izmantošanas perspektīvas vilces elektroapgādei. Bakalaura darbā izmantotās 7 tabulas, 44 attēli, izmantoti 25 bibliogrāfiskie avoti un interneta resursi. Darbs sastāv no 82 lapām un 3 grafiskām daļām.
Atslēgas vārdi vilces apakšstacijas,projektēšana,elektrifikācija,SFC,elektroapgāde
Atslēgas vārdi angļu valodā Traction substation,design,electrification,SFC,circuit currents
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 20.05.2019 11:43:30