Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa elektrosistēmas |
Nosaukums |
Vilces apakšstacijas projektēšana 2x25 kV vilces elektroapgādes sistēmai |
Nosaukums angļu valodā |
Traction substation design 2 x 25 kV for traction power supply system |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Vladimirs Iriškovs |
Recenzents |
Oļegs Andrejevskis VAS „Latvijas dzelzceļš” Tehniskas direkcijas Elektroagādes daļas vadītājs |
Anotācija |
Kvalifikācijas darba autors, kā nosaukums ir " Mainstrāvas 2×25 kV tipa vilces apakšstacijas projektēšana" , ir RTU RECZO grupas students Vadims Romanenko. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 6 sadaļām, secinājumiem un ieteikumiem.
Šī kursa projekta mērķis ir 2×25 kV elektriskā dzelzceļa elektroapgādes apakšstacijas projektēšana. Ir izskatīta dzelzceļa elektrifikācijas nepieciešamība maiņstrāvā un esošās elektroapgādes sistēmas maiņstrāvā.Tika veikta galveno shēmu un pamata aprīkojuma izvēle sadales ierīcēm. Tāpat, tika veikta samazinošo transformatoru veidu izvēle vilces, rajona un bezvilces dzelzceļa patērētāju barošanai. Tika izstrādāta vilces apakšstacijas galveno elektrisko savienojumu shēma. Aprēķinātas īssavienojuma strāvas uz vilces apakšstaciju kopnem. Ņemot vērā īssavienojumu strāvu aprēķinus, tiek veikta strāvvadošo daļu un aparatūras izvēle un pārbaude, ko izmantos šajā vilces apakšstacijā. Tāpat, tika veikta pašpatēriņu transformatora izvēle. Norādīti perspektīvie komutācijas aparātu izveidošanas virzieni, izskatītas spēka elektronikas SFC elementu izmantošanas perspektīvas vilces elektroapgādei.
Bakalaura darbā izmantotās 7 tabulas, 44 attēli, izmantoti 25 bibliogrāfiskie avoti un interneta resursi. Darbs sastāv no 82 lapām un 3 grafiskām daļām. |
Atslēgas vārdi |
vilces apakšstacijas,projektēšana,elektrifikācija,SFC,elektroapgāde |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Traction substation,design,electrification,SFC,circuit currents |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.05.2019 11:43:30 |