Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
“Starptautisko mazumtirdzniecības uzņēmumu digitālā mārketinga risinājumi Latvijas tirgum” |
Nosaukums angļu valodā |
“Digital marketing solutions for international retail business for the Latvian market” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
R.Cāne |
Recenzents |
RTU SESTEL katedras Starptautisko projektu vadītāja A.Batenko |
Anotācija |
Bakalaura darba autore Līva Bleidele izstrādāja darbu, kura temats ir “Starptautisko mazumtirdzniecības uzņēmumu digitālā mārketinga risinājumi Latvijas tirgum”.
Darba mērķis ir, izpētot un analizējot Latvijas digitālā mārketinga vidi un īpatnības, izstrādāt digitālā mārketinga stratēģiju starptautisku mazumtirdzniecības uzņēmumu Latvijas tirgus apgūšanai.
Bakalaura darba teorētiskajā daļā tiek analizēts digitālais mārketings, digitālā mārketinga vēsture, pasaulē vispārzināmie digitālā mārketinga veidi, pieejamās digitālā satura platformas un digitālie mediji, kā arī apskatīta digitālā mārketinga mijiedarbība ar tradicionālo mārketingu un veidi, kā starptautiski uzņēmumi var pielietot digitālo mārketingu, lai apgūtu jaunus tirgus. Darba pētnieciskajā daļā tiek pētīta Latvijas digitālā mārketinga vide, Latvijas patērētāju iepirkšanās paradumi tiešsaistē un veikta Latvijas digitālās vides PEST analīze, kas sevī ietver vispārīgu apskatu par Latvijas digitālo vidi, ņemot vērā politiskos, ekonomiskos, sociālos un tehnoloģiskos faktorus. Otrajā daļā tiek analizēta arī divu starptautisku mazumtirdzniecības uzņēmumu digitālā mārketinga pielietojums globālajos tirgos un Latvijā. Savukārt, bakalaura darba trešajā daļā tiek izstrādāta digitālā mārketinga stratēģija un digitālā mārketinga izmaksu plāns starptautiska mazumtirdzniecības uzņēmuma Latvijas tirgus apgūšanai.
Būtiskākie darba ietvaros gūtie secinājumi ir, ka Latvijas digitālā vide ir salīdzinoši tehnoloģiski attīstīta un Latvijā ir pieejami tie paši digitālie kanāli un platformas citos globālajos tirgos. Tomēr Latvijas mazumtirdzniecības uzņēmumi izmanto mazāk digitālā mārketinga iespējas nekā Latvijas patērētāji to vēlētos. Kas nozīmē, ka digitālā mārketinga jomā ir liels neizmantotais potenciāls, ko starptautiskie mazumtirdzniecības uzņēmumi var izmantot savā labā. Lai starptautisks mazumtirdzniecības uzņēmums, ienākot Latvijas tirgū, spētu nodrošināt efektīvu digitālā mārketinga komunikāciju, tam ir nepieciešams ieguldīt 200000 eiro gadā digitālā mārketinga aktivitātēm, sadarbojoties ar reklāmas aģentūru, kas specializējas digitālajā un satura mārketingā.
Bakalaura darbs sastāv no 3 daļām, tā apjoms ir 80 lapaspuses, neskaitot pielikumus. Tajā ir iekļauti 17 attēli, 20 tabulas un 4 pielikumi uz 19 lapaspusēm. Darbā izmantotas 77 izmantotās literatūras un avotu saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
digitālais mārketings, digitālā vide, digitālā komunikācija, klienta dzīves cikls, starptautisks mazumtirdzniecības uzņēmums |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
digital marketing, digital environment, digital communication, client life cycle, international retail business |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
17.05.2019 01:08:19 |