Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbības loģistika
Nosaukums ,,Pasūtījumu apstrādes automatizācijas potenciāls servisa centros Latvijā”
Nosaukums angļu valodā ,,The potential of order fulfilment automatization in Latvia’s shared service centres”
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Rozentāle
Recenzents SIA ,,CMA/CGM LOG” Baltijas komercdirektors D.Bērtulis
Anotācija Bakalaura darba autore Laima Lāce izstrādāja darbu, kura temats ir “Pasūtījumu apstrādes automatizācijas potenciāls servisa centros Latvijā”. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt ieteikumus pasūtījumu apstrādes procesa automatizācijai servisa centros Latvijā. Pasūtījuma apstrāde ir viens no svarīgākajiem loģistikas cikla posmiem, un arvien vairāk uzņēmumu izvēlas šo funkciju veikt servisa centros, lai samazinātu kopējās pasūtījuma vadīšanas izmaksas. Bakalaura darbā otrajā nodaļā veiktā analīze liecina, ka šī brīža pasūtījumu apstrādes process servisa centros Latvijā ir nepilnīgs, un tiek pieļautas daudz neuzmanības kļūdas. Bakalaura darba trešajā nodaļā apskatītas pasūtījumu apstrādes procesa pilnveidošanas iespējas ar automatizācijas palīdzību. Tiek izteikts un pamatots priekšlikums automatizēt tieši pasūtījumu ieviešanas procesu, izmantojot programmu UiPath un esošo darbinieku apmācīšanu. Bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 62 lappuses. Tajā ir iekļauti 22 attēli, 10 tabulas un 4 pielikumi uz 11 lpp. Darbā izmantotas 65 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Atslēgas vārdi Pasūtījumu apstrāde, automatizācija, servisa centrs
Atslēgas vārdi angļu valodā Order fulfilment, automatization, service centre
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 14.05.2019 19:17:47