Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Pārdošanas veicināšana pakalpojumu uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Sales promotion in a services company" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Lekt. Mg.oec.R.Greitāne |
Recenzents |
Lekt., Mg.oec. I.Ozoliņa-Ozola |
Anotācija |
Aigara Zumberga bakalaura darbs Pārdošanas veicināšana pakalpojumu uzņēmumā ir veltīts pārdošanas veicināšanas pasākumu analīzei un uzņēmuma Atletika izpētei.
Bakalaura darbam ir divas daļas: analītiskā apskata daļa un pētījumu un aprēķinu daļa.
Darba analītiskajā apskata daļā tiek apskatīta pārdošanas veicināšanas būtība, mērķi un veidi. Tiek parādīta arī produktu realizācijas veicināšanas pasākumu plānošanas un īstenošanas teorētiskā bāze.
Darba pētījumu un aprēķinu daļā tiek sniegta īsa informācija par uzņēmumu Atletika, raksturoti tajā notikušie pārdošanas veicināšanas pasākumi. Darba tālākajā daļā tiek sniegts autora veidots pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns uzņēmumam. Pētījumā tiek izmantotas statistiskās un saimnieciskās darbības analīzes, aprakstošās un salīdzinājuma metodes.
Bakalaura darba apjoms 61. lpp. Darbā tika izmantoti 14 literatūras avoti. Darbs ir izstrādāts latviešu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Pārdošanas veicināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Sales promotion |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2011 08:39:04 |