Anotācija |
Šī bakalaura darba tēma ir “Latvijas nekustamo īpašumu aģentūru Facebook ziņu satura analīze”. Bakalaura darbs ir rakstīts angļu valodā.
Sociālie mēdiji kļūst ar vien populārāki katru gadu. Šo platformu, piemēram, Facebook, Instagram, YouTube, pielietojums ir pamanāms arī marketinga speciālistu vidū gan pasaulē, gan arī Latvijā. Pašlaik, 2019. gadā, Latvijā populārākā sociālo mediju platforma ir Facebook, kura lietojums marketinga nolūkiem ir pārstāvēts ar vairākiem industrijas pārstāvji, arī ieskaitot nekustamo īpašumu industriju. Lai gan iepriekš vairāki pētījumi saistībā ar Facebook platformu ir izstrādāti, maz pierādījumu ir par satura īpašībām, kuras ietekmē lietotāju reakciju un atsaucību, tāpēc šī bakalaura darba pētījuma jautājums ir sekojošs: ”Kuras nekustamā īpašuma aģentūras firmas Facebook ziņojuma satura īpašības ir efektīvas, iesaistot patērētājus?”
Bakalaura darba saturs ir sadalīts piecās galvenajās daļās: ievads, literatūras apskats, metodoloģija, pētījuma rezultāti un to analīze, kā arī secinājumi. Literatūras apskats iekļauj sociālo mediju un Facebook izspēti, kā arī pārskatu ar iepriekš veiktiem satura analīzes pētījumiem. Literatūras pētīšanai tika pielietotas pieejamās grāmatas, pētījumi, raksti un statistiski apkopojumi. Bakalaura darba empīriskā daļa ir balstītā gan uz aptauju, gan uz tiešo Facebook lietotāju datu apkopojuma.
Bakalaura darbs sastāv no 59 lapām un 7 pielikumiem. |