Anotācija |
Šajā maģistra darbā, kura nosaukums ir biznesa stratēģija organizācijai “Baltā kalna komanda”, autors veic šīs biedrības iekšējo un ārējo apstākļu analīzi, pētot aktīvās atpūtas pārgājienu segmentu, ekonomiskos, sociālos, politiskos un tehnoloģiskos faktorus.
Maģistra darba mērķis ir ieteikt biznesa attīstības stratēģiju biedrībai. Pētījuma veikšanai tiek izmantoti biedrības iekšējie dokumenti, autora pieredze, teorētiskie materiāli un dažāda veida publiski pieejamie dati un informācija. Autors pielieto SWOT analīzi, ar kuru tiek apkopotas un izvērtētas biedrības stiprās un vājās puses, kā arī ārējie draudi un iespējas.
Autors izstrādā trīs variantus biznesa stratēģijai, kā arī to ieviešanas plānus un papildus veic intervijas un darbseminārus ar biedrības valdes locekļiem, izmantojot “Business Model Canvas”, tā papildinot izvēlēto stratēģiju biedrībai.
Maģistra darbs sagatavots angļu valodā, tajā ir iekļauti 13 ilustratīvi objekti, 20 tabulas un pievienoti 8 pielikumi. |