Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadīšana starptautiskos uzņēmumos
Nosaukums Kā izveidot veiksmīgu Facebook video reklāmu
Nosaukums angļu valodā How to Make Successful Video Advertisement on Facebook
Struktūrvienība 01B00 Rīgas Biznesa skola
Darba vadītājs Jānis Grēviņš
Recenzents
Anotācija Šī bakalaura darba nosaukums ir “Kā izveidot veiksmīgu Facebook video reklāmu”. Cilvēki mūsdienās arvien vairāk patērē laiku digitālajās mēdiju platformās komunicējot, skatoties, vai daloties ar digitālo saturu, tādēļ arī pieaug reklāmu daudzums un konkurence digitālo platformu tirgū. Pēdējā laika populārākais un straujāk augošais mārketinga rīks ir video, kurš viss efektīvāk piesaista lietotāju uzmanību. Darba mērķis ir izpētīt kā video reklāmu īpašības ietekmē vidējo skatīšanās garumu platformā Facebook, kā arī izpētīt cik katra no video īpašībām ietekmē vidējo skatīšanās garumu. Šajā darbā pētītās video īpašības ir: video garums, teksta esamība, video formāts, un “influenceru” piedalīšanās. Lai veiktu pētijumu tika ievāktas vairāk kā 50 video no Facebook no dažādiem latviešu uzņēmumiem, kuri ir tēmēti Latvijas robežās cilvēkiem no 20-45 gadu vecumam. Pētījuma rezultāti atklāj ka video īpašības ietekmē 60% no vidējā skatīšanās garuma. Kā arī balstoties uz pētijuma rezultātiem video kuri satur tekstu un “infuencerus” spēj sasniegt līdz pat 11 sekundžu vidējo skatīšanās garumu, kamēr video kuri nesatur nevienu no šīm minētajām video īpašībam sasniedz tikai 4 sekundžu vidējo skatīšanās garumu. Rezultāti var palīdzēt uzņēmumiem veidot veiksmīgākas video reklāmas platformā Facebook, tādejādi sasniedzot lielākus skatīšanās garumus ar mazāk izmaksām. Literatūras pārskatam informācija ir ņemta atzītām datu bāzēm, profesionāliem avotiem un starptautisku mēdiju mājas lapām. Darbā ir ietvertas 2 tabulas, 1 figūra un 1 pielikums. Darbs izstrādāts angļu valodā.
Atslēgas vārdi Facebook, video, reklāma, vidējais skatīšanās garums, video īpašības, Latvija
Atslēgas vārdi angļu valodā Facebook, Video, advertisement, average view duration, video characteristics, Latvia
Valoda lv
Gads 2020
Darba augšupielādes datums un laiks 01.05.2019 18:03:30