Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Vadīšana starptautiskos uzņēmumos |
Nosaukums |
Cilvēku uzskatu analīze par aizdevumu sniedzējiem |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of Consumer Brand Perception Between Different Lenders |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
Jānis Grēviņš |
Recenzents |
|
Anotācija |
Šī bakalaura darba nosaukums ir “Cilvēku uzskatu analīze par aizdevumu sniedzējiem”. Ņemot vērā straujo tehnoloģisko attīstību un jauno banku uzbūves modeļu izveidi pēdējo 20 gadu laikā, cilvēku uzskati par bankām un aizdevumiem ir lielā mērā mainījušies salīdzot ar pagājušo desmitgadi. Ņemot vērā jauni izveidotos banku konceptus, kurus mūsdienas sauc par netradicionālajam bankām, kā arī ne-banku aizvedēju parādīšanos, bankām ir radusies nopietna konkurence par katru iespējamo klientu. Banku sektors šobrīd ir pārpildīts ar visdažādākajiem finansiālo pakalpojumu sniedzējiem, kas radījis gan apjukumu, gan ne pārliecinātību cilvēkos, par šo banku spēju piepildīt klientu velēs un ekspektācijas. Darba mērķis ir izzināt iedzīvotāju paradumus un faktorus, kas
nosaka personas velmi saņemt aizdevumu no kādas konkrētas tradicionālās bankas vai netradicionālās bankas. Mērķis ir izanalizēt demogrāfiskos faktorus ,kas spētu ietekmēt cilvēka lēmumu aizņemties, kā arī noteikt kādas ir nepieciešamās īpašības bankām šobrīd, lai spētu piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu.
Lai noskaidrotu paradumus un preferences attiecībā uz aizdevuma izsniedzējiem, tikai aptaujāti 88 respondenti vecumā no 18 līdz 70 gadiem.
Pētījuma rezultāti atklāja, ka vairākums cilvēku aizņemas agri un visbiežāk iemesls aizņemties ir hipotekārais kredīts un studiju kredīts. Respondenti atklāj, ka svarīgi izvēles ietekmētāji ir pašreizējie ienākumi, vecums un nodarbinātība. Kā svarīgākos banku īpašību faktorus kādēļ persona aizņemas kredītu tieši no šis iestādes ir – uzticamība, godīgums un caurspīdīgums no bankas puses.
Literatūras pārskatam informācija ņemta no pārbaudītiem un profesionāliem avotiem, tai skaita zinātniskiem žurnāliem, akadēmiskiem rakstiem un datu bāzēm, kā arī starptautiski atzītu mēdiju organizāciju mājaslapām un pētījumiem.
Darbā ir ietvertas 2 figūras un 2 pielikumi. Darbs izstrādāts angļu valodā. |
Atslēgas vārdi |
Bankas, Aizdevumi, Kredīti, Kredītvēsture, aizņēmumi, uzvedība, attieksme, uzskati, kultūra |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Banks, Financial services, loans, loan market, credit score, ratings, behavior, brand image, beliefs, Hofstede, brand associations |
Valoda |
eng |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.04.2019 09:46:57 |