Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Kolekcionējamas kāršu spēles portāla izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Development of the Collectible Card Game Portal |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Pāvels Rusakovs |
Recenzents |
D.Griberman, Mg.sc.ing., AS "Attīstības finanšu institūcija Altum" informācijas sistēmu arhitekts |
Anotācija |
Mūsdienās eksistē daudz dažādu hobiju veidu. Viens no vispopulārākajiem hobijiem ir kolekcionēšana. Cilvēki var kolekcionēt gandrīz jebko, tomēr var izcelt vairākus priekšmetu veidus, kurus var nosaukt par populāriem, piemēram, monētas, zīmoli un kārtis. 1993. gadā tiek izstrādāta pirmā kāršu tirdzniecības spēle un kolekcionējamā kāršu spēle, kura kļuva tik populāra, ka to var nosaukt par subkultūru.
Maģistra darba autors izpētīja jau eksistējošās sistēmas, kuras atbalsta šo spēli un sadalīja tās tipos, kā arī analizēja līdzīgo sistēmu funkcionalitātes. Līdz ar to autors izstrādāja oriģinālo sistēmu, kura ievieš spēļu statistikas savākšanu, jo šāda veida funkcionalitāte netika atrasta, analizējot eksistējošās sistēmas.
Kāršu kolekcijas vadības sistēma tika izstrādāta ar C# programmēšanas valodas palīdzību, izmantojot moderno satvaru ASP.NET Core un Visual Studio Community 2017 vidi. Darbā tiek aprakstītas visas izpētītās informācijas sistēmas, izstrādē un testēšanā izmantotas tehnoloģijas un rīki, kā arī prasību specificēšana, arhitektūras projektēšana, testēšana un ieviešana.
Maģistra darbs sastāv no 88 lappusēm, 64 attēliem, 2 tabulām un 8 pielikumiem. Tika izmantots 31 literatūras avots. |
Atslēgas vārdi |
Kolekcionējamas kāršu spēle portals vietne tīmeklis turnirs |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Collectible card game web application tournament |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.01.2019 17:36:37 |