Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Dzelzsbetona tilta (423+353,20 km) rekonstrukcija ar laiduma konstrukciju nomaiņu iecirkņa Krāslava-Rēzekne I posmā Mežvidi-Ilzēni |
Nosaukums angļu valodā |
Reconstruction of the ferroconcrete bridge (423 + 353,20 km) with the replacement of the span structures in the section Mežvidi-Ilzēni of Krāslava-Rezekne I line |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Aleksandrs Rumjancevs |
Recenzents |
VAS "Latvijas dzelzceļš" Ceļu distances Šķirotavas nodaļas vadītājs Andrejs Rode |
Anotācija |
Šajā darbā tika izstrādāts tehnoloģiskais process dzelzbetona tilta (423+353,20 km) kapitālajam remontam, sliežu ceļa atjaunošanas ietvaros posmā Mežvidi-Ilzēni. Process sevī ietver - jauno laiduma konstrukciju ar visiem pārējem tilta blokiem sagatavošanu, to piegādi, uzstādīšanu/nomaiņu, ka arī projēktets rekonstruēts tilts.
Darbā arī aprakstītas dzelzceļa tiltu galvenās strukturālās īpašības, ņemta vērā ekspluatācijas ietekme uz tiltiem un to uzturēšanas un remonta darbu pasākumi.
Darbs sastāv no 80 lappusēm, 39 attēliem, 10 tabulām, 1 pielikuma, 11 nosaukumu informācijas avotiem, 4 rasējumiem. |
Atslēgas vārdi |
dzelzceļa tilti, tilta pārbūve, dzelzbetona tilta rekonstrukcija, laiduma konstrukcijas nomaiņa, inženiertēhnisko būvju uzturēšana un remonts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
railway bridges, ferroconcrete bridge reconstruction, span structure replacement |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.01.2019 23:36:04 |