Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Nepārtrauktā pārmijas asmeņa stāvokļa un piegulšanas pie rāmjsliedes kontrole visā tā garumā |
Nosaukums angļu valodā |
Continuous monitoring of the switch rail position and its matching to the stock rail at its full length |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Nataļja Ivaškovska |
Recenzents |
VAS "Latvijas dzelzceļš" Tehniskas vadības direkcija, Diagnostikas, tehnoloģ. un meh. daļas vadītājs Sergejs Mihailovs |
Anotācija |
Bakalaura darbā apskatīti VAS “Latvijas dzelzceļš” ekspluatējamo pārmiju pārvedu darbības, tehnisko aprēķinu un projektēšanas aspekti un to nepilnības, kas būtiski ietekmē vilcienu kustības drošību pārmiju asmens zonā. Darba mērķis ir nodrošināt vilcienu kustības drošību pielietojot ultraskaņas devējus, kuri tiek uzstādīti pārmijas rāmjsliedes kakliņa, lai nepārtraukti kontrolētu fizisko spraugu starp pārmijas asmeni un rāmjsliedi, bez asmeņu piegulšanas ciešuma pie rāmjsliedes pārbaudes ar šablonu 4 mm. Bez tā ir izskatīta pieguļošā asmeņa ģeometrijas kontrole zem ritošā sastāva, lai iegūtu informāciju par spraugas starp asmeni un rāmjsliedi reāla laikā.
Darbā: 66 lpp. teksts, 45 attēli, 2 tabulas, 4 rasējumi A1 formātā. |
Atslēgas vārdi |
Nepārtrauktā pārmijas asmeņa stāvokļa un piegulšanas pie rāmjsliedes kontrole visā tā garumā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Continuous monitoring of the switch rail position and its matching to the stock rail at its full length |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.01.2019 23:14:09 |