Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Dzelzceļa transports |
Nosaukums |
Sliežu ceļa garenprofila ietekme uz caurlaides spēju, izmantojot kā piemēru iecirkni Rīga-Valga |
Nosaukums angļu valodā |
Influence of the railway longitudinal profile on the throughput capacity, using the Rīga-Valga line as example |
Struktūrvienība |
25500 Transporta institūts |
Darba vadītājs |
Jeļena Stepanova |
Recenzents |
SIA LDZ Cargo Daugavpils reģionālā centra vadītājs Andrejs Gromovs |
Anotācija |
Bakalaura darbā definēta caurlaidspēja. Aprakstīti paņēmieni, kā var palielināt caurlaidspēju un to aprēķināšana.
Izpētīts iecirknis Rīga – Valga, ceļa profils, signalizācijas centralizācijas bloķēšanas sistēma.
Aprakstīti vilces līdzekļi. Apkopoti dati par vilces līdzekļiem, kuri tiek nosūtīti uz doto iecirkni, apkopoti dati par vilcienu masu katram lokomotīves tipam.
Veikti vilces aprēķini ceļa profila izlāgošanai. Aprēķināta sastāva masa, izlīdzinātā ceļa slīpums un tā garums.
Analizēts, kā ceļa profils ietekme caurlaidspējas palielināšanai. Aprēķināta caurlaidspēja esoša situācija un salīdzinātā caurlaidspēja pēc ceļa profila izlīdzināšanai posmā Inčukalns - Sigulda. Izdarīti secinājumi.
Darbā: 53 lappuses, 10 tabulas, 7 attēli, 4 rasējuma lapas un 22 informācijas avotu nosaukumi. |
Atslēgas vārdi |
garenprofils, caurlaidspēja, caurvedspēja, iecirknis Rīga - Valga, vilces aprēķini |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
throughput, road profile, traction |
Valoda |
lv |
Gads |
2019 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.01.2019 14:49:23 |