Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Dzelzceļa transports
Nosaukums Sliežu ceļa garenprofila ietekme uz caurlaides spēju, izmantojot kā piemēru iecirkni Rīga-Valga
Nosaukums angļu valodā Influence of the railway longitudinal profile on the throughput capacity, using the Rīga-Valga line as example
Struktūrvienība 25500 Transporta institūts
Darba vadītājs Jeļena Stepanova
Recenzents SIA LDZ Cargo Daugavpils reģionālā centra vadītājs Andrejs Gromovs
Anotācija Bakalaura darbā definēta caurlaidspēja. Aprakstīti paņēmieni, kā var palielināt caurlaidspēju un to aprēķināšana. Izpētīts iecirknis Rīga – Valga, ceļa profils, signalizācijas centralizācijas bloķēšanas sistēma. Aprakstīti vilces līdzekļi. Apkopoti dati par vilces līdzekļiem, kuri tiek nosūtīti uz doto iecirkni, apkopoti dati par vilcienu masu katram lokomotīves tipam. Veikti vilces aprēķini ceļa profila izlāgošanai. Aprēķināta sastāva masa, izlīdzinātā ceļa slīpums un tā garums. Analizēts, kā ceļa profils ietekme caurlaidspējas palielināšanai. Aprēķināta caurlaidspēja esoša situācija un salīdzinātā caurlaidspēja pēc ceļa profila izlīdzināšanai posmā Inčukalns - Sigulda. Izdarīti secinājumi. Darbā: 53 lappuses, 10 tabulas, 7 attēli, 4 rasējuma lapas un 22 informācijas avotu nosaukumi.
Atslēgas vārdi garenprofils, caurlaidspēja, caurvedspēja, iecirknis Rīga - Valga, vilces aprēķini
Atslēgas vārdi angļu valodā throughput, road profile, traction
Valoda lv
Gads 2019
Darba augšupielādes datums un laiks 07.01.2019 14:49:23