Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Elektroniskās komercijas komunikācijas risinājumu izstrāde |
Nosaukums angļu valodā |
Development of Communication Solutions for Electronic Commerce |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Andrejs Romānovs |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Olga Kotova |
Anotācija |
Bakalaura darba ietvaros tika pētīta un analizēta mūsdienās aktuālā elektroniskās
komercijas saskarsmes daudzveidība un tehnoloģijas tās atbalstīšanai. Tika pievērsta uzmanība
jauno tendenču attīstībai elektroniskās komercijas risinājumos. Ievērojamu atbalstu mūsdienīgai
elektroniskajai komercijai nodrošina sociālo tīklu tehnoloģijas, kas tikai šobrīd ir kļuvušas
populāras un tiek plaši izmantotas uzņēmējdarbībā un sabiedriskajā dzīvē.
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt elektroniskās komercijas komunikācijas risinājumu.
Darba mērķa sasniegšanai tika veikta elektroniskās komercijas un sociālo tīklu tehnoloģij u
izpēte, kā arī esošo elektroniskās komercijas saskarsmes risinājumu salīdzinošā analīze.
Balstoties uz šīs analīzes rezultātiem un teorētiskajiem pētījumiem, kā arī uz darba autora
praktiskās pieredzes e-komercijas sistēmu izstrādes jomā, tika izstrādāts jauns elektroniskās
komercijas saskarsmes risinājums. Pēc izstrādes tika veikta risinājuma analīze, pamatojoties uz
izveidotās kritēriju kopas. Darba beigās ir apkopoti pētījuma rezultāti un izstrādātais risinājums,
kuram ir dots tālākas attīstīšanas stratēģijas un plānu apraksts.
Darba apjoms - 81. lpp., 10 tabulas un 32 attēli. |
Atslēgas vārdi |
e-komercija, Tīmeklis 2.0 |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-commerce, Web 2.0 |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2011 13:05:29 |