Anotācija |
Fahri Okan K. Brand menedžmenta un tās globalizācijas procesa analīze: bakalaura darbs / F. Okans Kayrak, lektors, Mg.oec.Leonards Budniks - Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, ārvalstu studentu fakultāte, bakalaura programma "Uzņēmējdarbība un vadība" 2018.
Bakalaura darbs ir rakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 63 lappuses. Tas ietver ievadu, analītiskās un praktiskās daļas, secinājumus un bibliogrāfiju. Bibliogrāfija sastāv no 60 informācijas avotiem. Bakalaura darbs satur 31 ciparus, 4 tabulas un 1 pielikumu.
Analītiskā daļa ietver 5 nodaļas, kas saistītas ar zīmola definīciju un vēsturi, tās būtību, atšķirībām starp produktu un zīmolu; zīmola vadība un tās attīstības koncepcija; extarnal opputunities un draudu zīmolu.
Pētījuma daļa sastāv no 6 nodaļām, kas ietver Xiaomi zīmola jēdzienu, ideoloģiju un augstāko vadību; Xiaomi uzņēmējdarbības modeļa struktūra; Xiaomi zīmola globalizācija Turcijas tirgū un tās izmaksas, patērētāju uzvedības aptauja un zīmola izstrādes organizatoriskā struktūra. Iegūtie rezultāti no socioloģiskajiem pētījumiem par zīmola globalizāciju Turcijas tirgū var tieši izmantot tirgotāji kā datu bāze. Autors ir organizējis tiešsaistes kritiskos datus un ir aprēķinājis Xiaomi zīmola globalizāciju, pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem. Visi statistikas dati un kvantitātes, kas tika aprakstītas šajā bakalaura darbā, tiek papildināti.
Pētījumu periodiskie izdevumi 2014.-2018. |