Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Digitālā mārketinga rīku pielietojums jauna pakalpojuma ieviešanā Latvijā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Use of Digital Marketing Tools for Introduction of a New Service in Latvia" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Ieva Andersone |
Recenzents |
Baiba levina, Lektore, Mg.oec., RTU IUV katedra |
Anotācija |
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, 2 daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 52 lpp., tajā iekļauti 9 attēli. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 53 literatūras avoti.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: Digitālais mārketings un tā rīki ļoti strauji attīstās un ar katru gadu palielinās interneta un mobilo telefonu lietotāju skaits. Ieviešot jaunu produktu tirgū vairs nav iedomājams mārketings bez digitālo rīku izmantošanas. Digitālajā vidē klientiem ir plašas iespējas izteikt savu viedokli līdz ar to ir ļoti būtiska nepārtraukta komunikācija ar klientiem, lai šīs atsauksmes veidotos pozitīvas un problēmas ātri tiktu atrisinātas. Sociālie tīkli ir viens no efektīvākajiem digitālā mārketinga rīkiem, jo sociālo tīklu lietotāju skaits ar katru gadu palielinās un jebkuram produktam ieejot tirgū ir iespējams sasniegt vēlamo mērķa auditoriju.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Ķirsis, J. (2018). Digitālā mārketinga rīku pielietojums jauna pakalpojuma ieviešanā Latvijā. Bakalaura darbs. Rīga: RTU, UIVI TIN, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”. 52 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Digitālais mārketings, jauns pakalpojums, sociālie tīkli, mobilais mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Digital marketing, new service, social network, mobile marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.12.2018 16:15:33 |