Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tirgus paplašinātās stratēģijas izstrāde pārtikas pakalpojumu uzņēmumam Indijā |
Nosaukums angļu valodā |
Development of market expansion strategy for a food service company in India |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Jana Eriņa |
Recenzents |
Vladimirs Šatrevičs |
Anotācija |
Maģistra darbs autors: Himanshu Madaan
Maģistra darba zinātniskais vadītājs: asoc. Prof., Dr.oec. Jana Erina
Maģistra darba temats: Tirgus paplašināšanas metožu izstrāde pārtikas pakalpojumu uzņēmumam Indijā.
Maģistra darbs ir rakstīts angļu valodā, to veido ievads, teorētiskā, pētījuma metodoloģija, un empīriskā daļa, secinājumi un priekšlikumi. Maģistra darba apjoms ir 104. lpp., tajā skaitā trīsdesmit attēli un vienpadsmit tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ir minētas pētniecības pētījumos izmantotās zinātnisko darbu un interneta avotu detaļas.
Maģistra darba galvenie rezultāti: Maģistra darba pētījuma tēma ir Indijas pārtikas apkalpošanas uzņēmuma paplašināšanas stratēģijas izveidošana. Maģistra darba praktiskā darba izvēles pamatā bija ievērojams pārtikas pārstrādes nozares straujais pieaugums valstī. Lai sasniegtu maģistra darba mērķi, tika veikts pētījums par ēdināšanas uzņēmumu Gopal Sweets, kas veiksmīgi darbojas uzņēmējdarbībā Pendžabas štatā, Indijā un lēni un vienmērīgi paplašina savas vienības citās valsts pilsētās. Tas palīdzēja radīt kvantitatīvus un kvalitatīvus pētījumu datus, kas veido pamatu, lai izstrādātu paplašināšanās stratēģijas Indijas pārtikas uzņēmumiem. Rezultātā autora veiktais pētījums sniedza skaidras un konkrētas idejas, lai paplašinātu pārtikas pārstrādes nozari ne tikai vietējos tirgos, bet arī paplašinātu Indijas pārtikas pārstrādes nozares darbības jomu pasaules mērogā.
Maģistra darba bibliogrāfiskais apraksts: Madaan, H. (2018). Tirgus paplašināšanas metožu izstrāde pārtikas pakalpojumu uzņēmumam Indijā. Maģistra darbs. Rīga: RTU, UIVI IUVK, maģistra akadēmiskā studiju programma "Uzņēmējdarbība un vadīšana". 104 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Tirgus paplašināšanas metodes (Pārtikas pakalpojumu uzņēmums Indijā) |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Market Expansion Methods ( Food Service Company in India) |
Valoda |
eng |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
18.12.2018 14:10:46 |