Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
“Latvijā ražoto zivju un jūras produkcijas izstrādājumu virzīšana Vācijas tirgū” |
Nosaukums angļu valodā |
“Promotion of Latvian produced fish and seafood products on the German market” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
Ingūna Jurgelāne-Kaldava |
Recenzents |
Doc.A.Auziņa-Emse |
Anotācija |
Bakalaura darba autore, Aleksandra Prostjakova, izstrādāja darbu, kura temats ir “Latvijā ražoto zivju un jūras produkcijas izstrādājumu virzīšana Vācijas tirgū”.
Bakalaura darba mērķis ir veikt pētījumu par Latvijas un Vācijas zivsaimniecības nozares tirgiem, lai izstradātu rekomendācijas Latvijas zivju un jūras produkcijas uzņēmumiem eksporta veicināšanai Vācijas tirgū.
Darbā tika izmantotas šādas pētījumu metodes: statistiskās - salīdzināšanas, un kvalitatīvas - SVID analīzes un MakKinsijas matricas metodes, lai novērtētu uzņēmuma konkurētspēju, kā arī analīzes un aprakstošas metodes. Pielietojot tos, tiek apkopota informācija par zivsaimniecības tirgu Latvijā un Vācijā, tiek veikta to detalizēta izpēte un izdarīti secinājumus.
Bakalaura darba 1. nodaļā tiek apskatīti ar Latvijā ražoto zivju un jūras produkcijas izstrādājumu virzīšana Vācijas tirgū saistītie teorētiskie aspekti, izpētīti statistiskie dati par eksporta lomu uzņēmējdarbībā, tiek aprakstīts eksporta process un uzņēmuma konkurētspējas novērtēšanas metodes.
Darba 2. nodaļā tiek analizēti Latvijas un Vācijas zivsaimniecības tirgi, kā arī izpētīts un aprakstīts eksporta process uz Vāciju.
Darba 3. nodaļā tiek veikta salīdzinošas konkurētspējas novērtēšana trim Latvijas uzņēmumiem, izstrādātas rekomendācijas eksporta stratēģijas veicināšanai Latvijas uzņēmumiem, kuri ražo zivju un jūras produkciju, kā arī starptautiski konkurētspējīga uzņēmuma tēla veidošanas stratēģija.
Bakalaura darbā ir 3 nodaļas, tas sastāv no 60. lpp. un tajā ir iekļauti - 31 attēls, 7 tabulas, 1 formula un 45 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
eksports, Latvijas zivsaimniecība, Vācijas tirgus, konkurētspēja, mārketinga stratēģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
export,Latvian fish industry, Germany market, competitiveness, marketig strategy |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.12.2018 23:50:47 |