Anotācija |
Bakalaura darba tēma ir „Koka karkasa galveno nesošo elementu darbības izpēte”. Darbā tiek apskatītas dažāda tipa konstruktīvās shēmas, kuras pielieto koka konstrukcijās, tiek izpētīts kuras shēmas ir ieteicamas pielietot liellaidumu konstrukcijās un to pielietojums praksē liellaidumu ēkās Latvijas teritorijā. Atsevišķi izvēlētām konstrukcijas shēmām veikts tehniski ekonomiskais salīdzinājums balstoties uz materiālu patēriņu kurš iegūts pēc vienkāršotiem aprēķiniem un elementu dimensionēšanas. Pēc analīzes visracionālākajai konstrukcijai- segmentveida kopnei- tiek veikti analītiskie eksperimenti, lai noteiktu tās optimālāko konfigurāciju un pēc rezultātiem tā ir kopne ar augstumu 6 metri soli 5 metri un augšjoslas bloka garumu 6 metri.
Pētnieciskās daļas apjoms: 52 lapaspuses, 11 tabulas, 39 attēli, 22 literatūras avoti.
Inženierprojekta ietvaros tika izstrādāts ēkas projekts- „Tramvaju depo”. Darbā tika veikts nesošo konstrukciju – Jumta un pārseguma paneļa, koka-metāla kopnes un pamatu pēdas un pamatnes – aprēķins. Vēl tika veikts koka kolonnas un koka-metāla kopnes balstmezgla aprēķins.
Inženierprojektā aprakstīti nama arhitektūras risinājumi, inženiertehniskie risinājumi, būvdarbu organizācija un darbu drošības apsvērumi, tāpat tika izveidots darbu kalendārais grafiks un aprēķinātas būvdarbu izmaksu tāmes.
Darba apjoms inženierprojektā: 98 lapaspuses, 10 tabulas, 30 attēli, 36 literatūras avoti. |