Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Materiālu tehnoloģija un dizains |
Nosaukums |
Preču zīmes novietojums uz apģērba |
Nosaukums angļu valodā |
Brand ID Placement on Clothing |
Struktūrvienība |
01T00 Arhitektūras un dizaina institūts |
Darba vadītājs |
Agrita Krieviņa |
Recenzents |
Mg.sc.ing., lekt. Anna Kalnāja |
Anotācija |
Anna Ratniece, SIA” URBAN ANNA”
Bakalaura darba mērķis ir uzņēmuma SIA “URBAN ANNA” projekta “Urbānais ķoniņš” izstrādāšana.
Uzņēmums veiks galvenokārt sieviešu apģērbu, mazsēriju ražošanu.
Darba ietvaros izstrādāts tirgus pētījums, lai noteiktu uzņēmuma potenciālo mērķa grupu un tās prasības un īpatnības izvēloties apģērbu.
Saskaņā ar dizaineres ieceri tiek izstrādāta kolekcija, tās kompozicionālais noformējums, kas atainots detalizētos fotoattēlos. Visu kolekcijā iekļauto izejmateriālu izvēle pamatota ar pārbaudēm, kas veiktas atbilstoši ISO standartiem.
Projekta ietvaros izstrādāti 16 dažādi apģērbu modeļi, par pamatmodeli izvēlēta zaļa auduma kašmira veste ar zīmola logo izšuvumu.
Darba ietvaros veikta modeļa konstruktīvā projektēšana, izstrādāta tehnoloģiskās apstrādes secība, detalizēti tehniskie mezgli un to izpildes noteikumi, izvēlētas atbilstošas rūpnieciskās iekārtas.
Aprakstīts uzņēmuma telpu atrašanās vietas pamatojums, veikts telpu plānojums un uzņēmumā notiekošo plūsmu atainojums. Paredzēta un detalizēti izpētīta uzņēmuma finanšu daļa.
Atpazīstamības veicināšanai tiek izveidota uzņēmuma unikāla preču zīme. |
Atslēgas vārdi |
PREČU ZĪMES NOVIETOJUMSUZ APĢĒRBA |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Brand ID Placement on Clothing |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2018 11:35:32 |