Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Interaktīvā lietotne programmēšanas apmācībai sākumskolās |
Nosaukums angļu valodā |
Interactive Application for Learning Programming in Elementary School |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
Katrina Boločko |
Recenzents |
D.Mlokita |
Anotācija |
Diplomdarbs sastāv no divām daļām – pētnieciska daļa un praktiska.
Pētnieciskas daļas mērķis ir veikt IT sfēras izglītības resursus analīzi, kas ir piemēroti sākumskolas bērniem. Pētījumā gaita tika noskaidroti eksistējošie resursi un iespējas programmēšanas pamatu apmācībai bērniem, kā ari apskatīts mācību projekts “Kompetenču pieeja mācību saturā”. Darba gaitā tika apskatīti bērnu psiholoģijas materiāli, lai noskaidrot izstādāmo izglītības lietotnes prasības.
Praktiskas daļas mērķis - izstrādāt interaktīvās lietotnes demonstrācijas versiju, kas turpmāk varētu būt papildināta un izmantota programmēšanas apmācībai sākumskolās. Lietotnes demonstrācijas versijā jābūt iespējai pierakstīt secīgas un cikliskas darbības vārdiski un grafiski un apskatīt rezultātu vizuāli.
Darba gaitā tika apskatīta programmatūra, kurā bija izstrādātā interaktīva lietotne – “Blender” un “Unity3D”. Detalizēti apskatīta 3D personāža, skeleta un animācija veidošana “Blender” vidē. “Unity3D” vidē tika apskatīts 3D modeļa imports, spēlēs noformējums, specefekti, interfeisa izveide un tās funkcionalitāte.
Diplomdarbs satur 52 lpp., 45 attēlu, 1 tabulu, 27 literatūras avotu, 7 pielikumus. |
Atslēgas vārdi |
Izglītības lietotne, bērnu programmēšana, programmēšanas pamatu apmācība, interaktīva lietotne, 3D modelēšana, spēles veidošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
educational application, children's programming, training of programming basics, interactive application, 3D modeling, game development |
Valoda |
lv |
Gads |
2018 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
07.06.2018 20:44:38 |